کد خبر : 39597
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۷:۵۵

معاون هماهنگی امور مناطق شهردار تبریز:

سی و هشتمین قرار خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۶ برگزار می‌شود

سی و هشتمین قرار خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۶ برگزار می‌شود
معاون هماهنگی امور مناطق شهردار تبریز از برگزاری سی و هشتمین قرار خدمت شهرداری در منطقه ۶ خبر داد و گفت: اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی طی ۵۲ هفته، یکی از معیارهای اساسی ارزیابی عملکرد مدیران در مناطق دهگانه است.

به گزارش نگاه، مهدی یوسفی در جلسه توجیهی سی و هشتمین قرار خدمت شهرداری اظهار کرد: سلسله جلسات قرار خدمت با محوریت احصا دقیق و برطرف کردن ریشه ای مشکلات و معضلات مناطق دهگانه از هشتم اردیبهشت سال ۱۴۰۱ آغاز شده است.

وی ادامه داد: طبق روال دور چهارم قرار خدمت ها، از دو مدرسه دولتی در مناطق کم برخوردار منطقه ۶  با همراه اعضای شورای اسلامی شهر بازدید به عمل می آید و رفع مشکلات عمرانی جزئی مدارس و تعمیر تجهیزات ورزشی و یا رنگ آمیزی محیطی در صورت نیاز، در دستور کار منطقه ۶ قرار می گیرد. همچنین بازدید از آخرین وضعیت پروژه های عمرانی در حال احداث منطقه نیز توسط شهردار و اعضای شورای اسلامی تبریز انجام خواهد شد.

معاون هماهنگی امور مناطق شهردار تبریز با اشاره به اینکه در دور چهارم قرارهای خدمت شهرداری تبریز، سازمان های فرهنگی اجتماعی، سیما، منظر و فضای سبز، شرکت باشگاه شهرداری تبریز و سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری  ایفای نقش می کنند، خاطرنشان کرد: بررسی پیوست هایی اعم از فرهنگی، سرمایه گذاری، زیباسازی، فضای سبز و تدوین شناسنامه با اعلام نظر و حضور مدیران عامل سازمان های مربوطه انجام می گیرد.

یوسفی با اشاره به اینکه بخشی از دور چهارم قرار خدمت شهرداری مربوط به بازدید از پروژه های عمرانی و بررسی معضلات شهری با ارزیابی عملکرد مناطق در موضوع بر ناحیه بندی است، افزود: احصای دقیق مشکلات و بررسی عملکرد معاونین و مدیران در عمل به مصوبات ادوار قبلی قرارهای خدمت در این بخش از قرار خدمت انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه بررسی میدانی مشکلات و دیدار چهره به چهره با شهروندان از موضوعات قابل توجه چهار دور از قرار خدمت های شهرداری تبریز است، تصریح کرد: ملاقات شهردار تبریز با شهروندان ساکن در منطقه ۶ آخرین آیتم از سی و هشتمین قرار خدمت شهرداری تبریز است که شهردار تبریز، دستورات لازم را جهت حل مشکلات شهروندان صادر خواهد کرد.

گفتنی است دور نخست قرار خدمت در مناطق دهگانه شهرداری تبریز در راستای احصای مشکلات موجود، بازدید از پروژه ها و دیدار با اقشار مختلف مردمی برگزار شده بود و دور دوم قرار خدمت نیز با محوریت بازدید میدانی از محلات چالش برانگیز پیگیری شده است. دور سوم قرار خدمت نیز به منظور پیگیری مشکلات مربوط به محلات مناطق دهگانه از دید رسانه‌های محلی و بررسی بودجه سال ۱۴۰۲ و پیگیری مصوبات ادوار قبلی به کار خود پایان داده است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست + 5 =