کد خبر : 6016
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵

منطقه ارسباران جزو مناطق هدف گردشگری در تبریز ۲۰۱۸ است/ برخی ها می خواهند القاء کنند که این دولت، ناکارآمد است!

منطقه ارسباران جزو مناطق هدف گردشگری در تبریز ۲۰۱۸ است/ برخی ها می خواهند القاء کنند که این دولت، ناکارآمد است!

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: منطقه ارسباران به لحاظ موقعیت تاریخی و طبیعی موجود، جزو مناطق هدف گردشگران تبریز ۲۰۱۸ است.      به گزارش  نگاه رحیم شهرتی فر در نشست با نخبگان شهرستان اهر با اشاره به اینکه منطقه ارسباران به لحاظ موقعیت تاریخی و طبیعی موجود، جزو مناطق هدف گردشگران تبریز ۲۰۱۸

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: منطقه ارسباران به لحاظ موقعیت تاریخی و طبیعی موجود، جزو مناطق هدف گردشگران تبریز ۲۰۱۸ است.

منطقه ارسباران جزو مناطق هدف گردشگری در تبریز ۲۰۱۸ است/ برخی ها می خواهند القاء کنند که این دولت، ناکارآمد است!
    

به گزارش  نگاه رحیم شهرتی فر در نشست با نخبگان شهرستان اهر با اشاره به اینکه منطقه ارسباران به لحاظ موقعیت تاریخی و طبیعی موجود، جزو مناطق هدف گردشگران تبریز ۲۰۱۸ است، گفت: برای جذب گردشگران در درجه اول بایستی بر روی فرهنگ گردشگری پذیری و در درجه دوم امکانات لازم و فرهنگ غنی منطقه را به گردشگران منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه گردشگران در تبریز ۲۰۱۸ فقط برای دیدن مناطق تاریخی و گردشگری شهرستان تبریز نمی آیند، گفت: مسئولان شهرستان اهر و منطقه ارسباران باید در راستای رویداد تبریز ۲۰۱۸، جاذبه ها و ظرفیت های گردشگری این منطقه را بیشتر از گذشته به گردشگران معرفی کنند.

وی در ادامه گفت: بسترهای لازم در حوزه های مختلف شهرستان اهر وجود دارد ولی باید زمینه را برای حضور و سرمایه‌ گذاری اهری‌ های مقیم تبریز و تهران فراهم کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همچنین گفت: برخی ها می خواهند چنان القاء کنند که این دولت، ناکارآمد است، در حالی که مردم ما آگاه هستند و به‌ خوبی می دانند که چه کسانی خدمت و چه کسانی مانع تراشی می کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی ضمن اعلام اینکه دولت با چالش های متعددی روبرو است، بیان کرد: خدا را شاکریم که دولت با روش عقلانی، مدبرانه و با تدبیر و با اعتقاد راسخ به مبانی جمهوری اسلامی و با تبعیت از مقام معظم رهبری می خواهد مشکلات مردم را حل کند.

شهرتی فر در پایان سخنان خود، صنعت را موتور محرکه توسعه عنوان کرد و ابراز داشت: نباید به این فکر باشیم که در شهرستان اهر تنها با کشاورزی می‌ توان به توسعه دست یافت، بلکه باید در کنار کشاورزی و صنعت به ایجاد صنایع جنبی آن ها نیز توجه مضاعفی داشته باشیم.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده + 5 =