کد خبر : 5004
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۷:۱۵

مقبره الشعرا، آبروی صنعت گردشگری آذربایجان/ مسئولان استان، پیگیر رفع مشکلات باشند

مقبره الشعرا، آبروی صنعت گردشگری آذربایجان/ مسئولان استان، پیگیر رفع مشکلات باشند

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مقبره الشعرا، آبروی صنعت گردشگری آذربایجان شرقی است و باید مسئولان استان، اقدامات لازم برای رفع مشکلات اخیر پیش آمده در این مورد را انجام دهند.   به گزارش نگاه زهرا ساعی با اشاره به انتشار تصاویری از وضعیت نامناسب مزار ثقه الاسلام تبریزی در مجموعه فرهنگی- تاریخی مقبره

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مقبره الشعرا، آبروی صنعت گردشگری آذربایجان شرقی است و باید مسئولان استان، اقدامات لازم برای رفع مشکلات اخیر پیش آمده در این مورد را انجام دهند.

 مقبره الشعرا، آبروی صنعت گردشگری آذربایجان/ مسئولان استان، پیگیر رفع مشکلات باشند
 

به گزارش نگاه زهرا ساعی با اشاره به انتشار تصاویری از وضعیت نامناسب مزار ثقه الاسلام تبریزی در مجموعه فرهنگی- تاریخی مقبره الشعرا تبریز گفت: انتشار این تصاویر از مزار یکی از قهرمانان خطه آذربایجان، دل همشهریان و بسیاری از هموطنان ایران اسلامی را مکدر ساخت.

✅وی با تقدیر از عملکرد منتقدانه و دلسوزانه رسانه ها در انتشار تصاویر و ایجاد حساسیت در بین مردم و مسئولان عنوان کرد: نهادهای متولی در این زمینه باید پاسخگوی افکار عمومی باشند و از مردم معذرت خواهی کنند.

✅ وی با بیان اینکه وضعیت نامساعد مقبره الشعرا و بخصوص مزار مفاخر آذربایجان در این مجموعه فرهنگی- تاریخی هرچه سریع‌ترساماندهی شود ابراز کرد: در آستانه سال ۲۰۱۸ و انتخاب کلانشهر تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی باید به مرمت آثار تاریخی و ساماندهی سایر اماکن و ابنیه های تاریخی باید دستگاه هایی همچون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به همراه شهرداری تبریز بیش از پیش پایه کار باشند.

✅سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقبره الشعرا آبروی صنعت گردشگری استان است از مسئولان استان نیز خواست که پیگیری های لازم برای رفع مشکلات موجود در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 5 =