کد خبر : 18861
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵

معاون فرهنگی سپاه عاشورا: قدرت رسانه، برتری سیاسی هر کشوری را نشان می‌دهد

معاون فرهنگی سپاه عاشورا: قدرت رسانه، برتری سیاسی هر کشوری را نشان می‌دهد

هاشمی گفت: اگر بناست گفتمان تمدن اسلامی را به دنیا صادر کنیم باید خبرنگاران، بینش سیاسی را در خود بیشتر از پیش افزایش دهند. به گزارش سهند، هاشمی، معاون فرهنگی سپاه عاشورا در آئین تکریمو معارفه‌ی مسئول بسیج رسانه استان  اظهار داشت: وظیفه خبررسانی، افزایش آگاهی مردم است. در هر نظام سیاسی، برتری آن نظام به عواملی بستگی

هاشمی گفت: اگر بناست گفتمان تمدن اسلامی را به دنیا صادر کنیم باید خبرنگاران، بینش سیاسی را در خود بیشتر از پیش افزایش دهند.

به گزارش سهند، هاشمی، معاون فرهنگی سپاه عاشورا در آئین تکریمو معارفه‌ی مسئول بسیج رسانه استان  اظهار داشت: وظیفه خبررسانی، افزایش آگاهی مردم است. در هر نظام سیاسی، برتری آن نظام به عواملی بستگی دارد که رسانه یکی از اصلی ترین آن‌هاست.

وی گفت:نهضت حضرت امام (ره) بر مبنای کلام و گفتمان بود،اگر بناست گفتمان تمدن اسلامی را به دنیا صادر کنیم باید خبرنگاران، بینش سیاسی را در خود بیشتر از پیش افزایش دهند. آنچیزی که رسانه‌های ما را با دیگر رسانه‌ها متفاوت میکنم، بحث الهی و حق طلبی آن است.

معاون فرهنگی سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس با اینکه قدرت رسانه‌ای ما از دیگر رسانه ها کمتر بود توانستیم حقایق را به گوش مردم جهان برسانیم. ماندگاری برخی از اخبار که بر پای کذب و دروغ منتشر میشود کمتر از اخبار صحیح است.

وی تصریح کرد:اینکه امروز برخی از بسترها سیاسی، فرهنگی و اجتماعی استان تبدیل به بحران نشده یکی از دستاوردها و زحمات رسانه‌های استان است. امروز، بسیج رسانه یکی از اقشار تاثیرگذار در سطح استان است

هاشمی به سوابق مسئولین سابق و جدید بسیج رسانه استان اشاره کرد و بیان داشت: باید به دلیل این پیشتازی از آقای دهقان‌نژاد  تقدیر و تشکر صمیمانه کرد.یکی از وجه تمایز آقای دهقان‌نژاد ایجاد اتحاد ناگسستنی در سطح استان بود.جشنواره‌های زیادی در این استان برگزار شده اما جشنواره ابوذر یکی از برترین‌های این جشنواره ها بود.

وی افزود: برادر متخصص، محجوب و بسیجی آقای نظامی‌خواه نیز یکی از فعالین عرصه رسانه است که حضورشان در این مسئولیت قطعا پر خیر و برکت خواهد بود.

انتهای پیام/

امتیازدهی post

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − سه =