کد خبر : 3173
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۸:۰۷

مظاهری: تراکتورسازی عزمش را برای پیروزی جزم کرده بود/ چک خیلی محکمی خوردیم

مظاهری: تراکتورسازی عزمش را برای پیروزی جزم کرده بود/ چک خیلی محکمی خوردیم

دروازه بان تیم فوتبال ذوب آهن عنوان کرد تیمش در برابر تراکتورسازی چک خیلی محکمی از این تیم خورد. محمدرشید مظاهری در گفت‌وگو با  آناج در خصوص شکست سنگین تیمش مقابل تراکتورسازی ابراز کرد: در مورد بازی نمیخواهم زیاد صحبت کنم. به نظرم تراکتورسازی عزمش را برای این بازی جزم کرده بود و چک خیلی

دروازه بان تیم فوتبال ذوب آهن عنوان کرد تیمش در برابر تراکتورسازی چک خیلی محکمی از این تیم خورد.

محمدرشید مظاهری در گفت‌وگو با  آناج در خصوص شکست سنگین تیمش مقابل تراکتورسازی ابراز کرد: در مورد بازی نمیخواهم زیاد صحبت کنم. به نظرم تراکتورسازی عزمش را برای این بازی جزم کرده بود و چک خیلی محکمی خوردیم.

وی افزود: ما فرصت هایی داشتیم که میتوانستیم اختلاف را کمتر کنیم اما بدشانس بودیم و توپ هایمان گل نمیشد. به هر صورت باختیم و باخت بدی بود اما این بازی آخر فوتبال نبود و جبران میکنیم.

سنگربان ملی پوش ذوب آهن درباره افزایش فاصله تیمش با صدر جدول و بخصوص تراکتورسازی تاکید کرد: هیچ چیز غیرممکن نیست. ما بازهم کار میکنیم و با انجام تمرینات بیشتر برای بازی های بعدی آماده خواهیم شد.

وی در پاسخ به این پرسش که گل دقایق آغازین تراکتورسازی چقدر در نتیجه بازی تاثیر داشت، اذعان نمود: ببینید همانگونه که من اگر آن پنالتی را می گرفتم تیم ما به بازی برمیگشت، گل شدنش نیز روحیه ما را به هم ریخت.

شکست امروز سومین باخت ذوب آهن مقابل تراکتورسازی در فصل جاری بود و بدین ترتیب نمانیده اصفهان در تمامی دیدارهای رودرروی این فصل با سرخ پوشان تبریز مغلوب شد؛ مظاهری درباره این موضوع عنوان کرد: ما با ذهنیت باخت به تبریز نیامده بودیم ولی کاملا درست است و ما در فصل جاری همه بازی هایمان را مقابل تراکتور واگذار کردیم.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده + 14 =