کد خبر : 10426
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۸:۳۰

مطالبه رهبری اشد مجازات برای محتکرین و مفسدین است/اجازه ندهید دشمن از پنجره وارد شده و تاریخ اندلس تکرار شود/دولت به سخنرانی اکتفا نکند و تیم اقتصادی‌اش را سامان دهد

مطالبه رهبری اشد مجازات برای محتکرین و مفسدین است/اجازه ندهید دشمن از پنجره وارد شده و تاریخ اندلس تکرار شود/دولت به سخنرانی اکتفا نکند و تیم اقتصادی‌اش را سامان دهد

آیت الله مجتهد شبستری گفت: مطالبات رهبری این است که محتکرین و مفسدین اقتصادی را قوه‌ی قضاییه و دولت به اشد مجازات برساند و امیدواریم هیئت دولت و کابینه هم به سخنرانی اکتفا نکنند و افراد توانمند را پای کار بیاورند تا اقتصاد بیمار را معالجه کنند. به گزارش آوای سهند، آیت الله مجتهد شبستری

آیت الله مجتهد شبستری گفت: مطالبات رهبری این است که محتکرین و مفسدین اقتصادی را قوه‌ی قضاییه و دولت به اشد مجازات برساند و امیدواریم هیئت دولت و کابینه هم به سخنرانی اکتفا نکنند و افراد توانمند را پای کار بیاورند تا اقتصاد بیمار را معالجه کنند.

به گزارش آوای سهند، آیت الله مجتهد شبستری در خطبه‌های میان نماز ظهر و عصر اظهار داشت: حکومت‌هایی که در صدر اسلام در زمان پیامبر وجود داشتند در زمان ما هم وجود دارند، انقلاب اسلامی ‌تولد ثانوی اسلام‌ است و آمریکا و کشورهای طاغوت دیگر به صورت علنی دشمنی می‌کنند.
وی ادامه داد: دشمنان از سه راه وارد شدند یکی ایجاد تفرقه بین ملت ایران که تلاش می‌کنند از راه قومیتی اختلاف ایجاد کنند اما به فضل پروردگار ملت مسلمان ایران هوشیار هستند و به سخن پیامبر که فرموده یدالله مع الجماعه اطاعت می‌کنند و گوش فرا می‌دهند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: مردم ‌آذربایجان نشان داده‌اند که در کمال بصیرت، وحدت و همدلی هستند و در نماز جمعه‌ها باشکوه شرکت می‌کنند.
وی افزود: الحمدلله یک امام‌ جمعه بانشاط، متحرک و جوان  دارید؛ پس همه را به نماز جمعه دعوت کنید تا نماز جمعه از این هم باشکوه تر برگزار شود.
آیت‌الله شبستری راه‌ دوم لطمه زدن به جمهوری اسلامی را جنگ‌نرم و جبهه فرهنگی دانست و گفت: لبه تیز این حملات متوجه جوانان و نوجوانان عزیز است که از طریق ‌فضای مجازی و ماهواره‌ها دشمن به داخل خانه آورده شده است، سعی کنید اجازه ندهید دشمن از درون پنجره وارد شود و تاریخ اندلس تکرار‌شود.
وی تاکید کرد: سومین طریق جنگ اقتصادی به وسیله تحریم‌هاست مخصوصا توسط این رئیس جمهور دیوانه آمریکا، البته در گرانی و مشکلاتی که به وجود آمده یک سری تحریم‌های خارجی و یک سری هم ضعف مدیریتی وجود دارد که باعث بالا رفتن قیمت ارز و سکه شد.
امام جمعه سابق تبریز تصریح کرد: دولت تیم اقتصادی را سر و سامان دهد تا این مشکلات حل شود، یک سری مفسدین اقتصادی و محتکرین که جای تاسف دارند از وضعیت سوءاستفاده می‌کنند و قوه قضاییه باید فکری به حال آنان بکند.
وی اذعان داشت:  مطالبات رهبری هم این است که این‌ محتکرین و مفسدین اقتصادی را قوه‌ی قضاییه و دولت به اشد مجازات برساند، امیدواریم هیئت دولت و کابینه به سخنرانی اکتفا نکنند و افراد توانمند را پای کار بیاورند تا اقتصاد بیمار را معالجه کنند.

امتیازدهی post

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × دو =