کد خبر : 17566
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴

مصاحبه «پمپئو» با رسانه‌های ایرانی هیچ مانعی ندارد!

مصاحبه «پمپئو» با رسانه‌های ایرانی هیچ مانعی ندارد!

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: متاسفیم از اینکه دولتی بر مسند کار بود که نتوانست اولویت‌های کشور را تشخیص دهد و صحبت از برجام دو و سه می‌کرد. به گزارش نسل تدبیر، احمد علیرضا بیگی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در واکنش به اظهارات اخیر وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: متاسفیم از اینکه دولتی بر مسند کار بود که نتوانست اولویت‌های کشور را تشخیص دهد و صحبت از برجام دو و سه می‌کرد.

به گزارش نسل تدبیر، احمد علیرضا بیگی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در واکنش به اظهارات اخیر وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر مصاحبه با رسانه های جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: به نظر می رسد پمپئو در مصاحبه خود اعلام خواهد کرد که کاری از دست آمریکا ساخته نیست، بلکه بهتر است مشکل را در درون خودتان حل کنید.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی تاکید کرد: شاید همان طور که آقای ظریف در رسانه های آمریکایی برای مصاحبه حضور پیدا می کند پمپئو انتظار دارد بتواند در رسانه های جمهوری اسلامی صحبت کند و به نظرم این حضور هیچ مشکلی ندارد چرا که ما حرف هایی به مراتب تندتر از این را از زبان داخلی های خود شنیده ایم که این صحبت ها جای خود را دارد.

بیگی تاکید کرد: از این رو بهتر است تکلیف داخلی ها مشخص شود، چراکه در مواجهه با دشمن بیرونی همه با هم متحد و متفق هستند.

وی با اشاره به حضور چندی قبل ناو آمریکایی در خلیج فارس، تصریح کرد: آمریکایی ها در تلاش بودند با خودنمایی این ناو آمریکایی نشان دهند ایالات متحده قصد لشکرکشی و جنگ افروزی علیه جمهوری اسلامی را دارد و متاسفانه دولت نیز در این بین بر تشویش اذهان عمومی در جهت وقوع جنگ دامن زد اما فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی براینکه جنگی با آمریکا رخ نخواهد داد اطمینان خاطری برای مردم بود.

بیگی با بیان اینکه قطعا اگر آمریکا توانایی و قابلیت رویارویی با ایران را داشت زودتر از اینها حمله نظامی را انجام می داد، یادآور شد: مبارزه و مخاصمه جمهوری اسلامی با آمریکا موضوع جدیدی نیست، ما بارها یکدیگر را در میدان های جنگ آزموده ایم و نمونه آن را در نبرد ۳۳ روزه لبنان و نبردهای غزه و سوریه شاهد بوده ایم.

نماینده مردم تبریز در پایان خاطرنشان کرد: متاسفیم از اینکه دولتی بر مسند کار بود که نتوانست اولویت های کشور را تشخیص دهد و صحبت از برجام دو و سه می کرد که اگر بنا بود برجام دو و سه اتفاق بیفتد دیگر چیزی از کشور به جای نمی ماند.

امتیازدهی post

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 4 =