کد خبر : 6555
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ - ۸:۱۲

مشکل مسیر اتوبوس‌های تندرو، باید ریشه‌ای و علمی حل شود

مشکل مسیر اتوبوس‌های تندرو، باید ریشه‌ای و علمی حل شود

شهردار تبریز گفت: با توجه به اینکه قسمت‌هایی از مسیرB.R.T قبلاً فضای سبز بوده و سپس به مسیر عبور خودروهای تندرو تبدیل شده، از این رو در زیرساخت آنها یکسری مشکلاتی وجود دارد که با روش علمی باید رفع شود. به گزارش نگاه، ایرج شهین باهر با بیان اینکه هرقدر هم به این مسیر رسیدگی شده

شهردار تبریز گفت: با توجه به اینکه قسمت‌هایی از مسیرB.R.T قبلاً فضای سبز بوده و سپس به مسیر عبور خودروهای تندرو تبدیل شده، از این رو در زیرساخت آنها یکسری مشکلاتی وجود دارد که با روش علمی باید رفع شود.

به گزارش نگاه، ایرج شهین باهر با بیان اینکه هرقدر هم به این مسیر رسیدگی شده و تمهیداتی انجام می‌گیرد، باز هم فشارات وارد شده باعث طبله، برآمدگی و دست‌انداز برای مسیر می‌شود، افزود: هنگام تردد شاهد مشکلات این مسیر هستم و از این رو طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، می‌خواهیم مسیر را به‌صورت علمی اصلاح کنیم.

شهردار تبریز ادامه داد: با بررسی‌های انجام گرفته و ملزومات و اصول فنی، خواهان اصلاح مسیر B.R.T هستیم زیرا مشکل اصلی زیرساخت این مسیر است که دارای مشکل است و هر چقدر هم آسفالت‌ریزی شود بازهم شاهد مشکلات مسیر  خواهیم بود.

وی ابراز کرد: برنامه مدنظر جهت اصلاح مسیر اتوبوس‌های تندرو در برنامه کاری امسال قرار دارد تا با همت همه جانبه به‌صورت ریشه‌ای و زیرساختی و با روش علمی که جواب‌ده بوده، اصلاح کنیم تا دیگر شاهد چنین مشکلاتی نباشیم و فعالیت‌های آسفالت‌ریزی در این مسیر نیز تلف نشود.

امتیازدهی post

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 + شانزده =