کد خبر : 17525
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳

مشکل بزرگ مس سونگون در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های فوتسال آسیا

مشکل بزرگ مس سونگون در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های فوتسال آسیا

تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در حالی برای شرکت در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های فوتسال آسیا وارد تایلند شده که ۲ بازیکن ملی‌پوش خود را در اختیار ندارد. به گزارش سهند، تیم فوتسال مس سونگون ورزقان امسال نیز همانند دو فصل گذشته، نماینده ایران در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا خواهد بود. در این راستا، شاگردان اسماعیل

تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در حالی برای شرکت در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های فوتسال آسیا وارد تایلند شده که ۲ بازیکن ملی‌پوش خود را در اختیار ندارد.

به گزارش سهند، تیم فوتسال مس سونگون ورزقان امسال نیز همانند دو فصل گذشته، نماینده ایران در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا خواهد بود.

در این راستا، شاگردان اسماعیل تقی‌پور صبح امروز برای حضور در این مسابقات وارد تایلند شدند. تیم مس سونگون پیش از آغاز مسابقات قهرمانی باشگاه‌های فوتسال آسیا، یک جلسه تمرینی را هم در تایلند برگزار خواهد کرد.

مشکلی که برای تیم مس سونگون در مسابقات مسابقات قهرمانی باشگاه‌های فوتسال آسیا وجود دارد، غیبت دو بازیکن تاثیرگذارش در این رقابت‌هاست.

مسلم اولادقباد و توحید لطفی؛ دو بازیکن ملی‌پوش مس سونگون هستند که به دلیل مصدومیت نمی‌توانند لاله‌های نارنجی فوتسال ایران را در مسابقات آسیایی همراهی کنند.

مسابقات قهرمانی باشگاه‌های فوتسال آسیا از چهارشنبه هفته جاری تا ۲۷ مردادماه در تایلند برگزار می‌شود که تیم مس سونگون در گروه D رقابت‌ها با تیم‌های ناگویای ژاپن، الظفره اسپورت امارات و کاظمه SC کویت همگروه است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 − 4 =