کد خبر : 37827
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷

تاکید بر اتمام باند رفت قطعه اول بزرگراه خواجه-ورزقان

تاکید بر اتمام باند رفت قطعه اول بزرگراه خواجه-ورزقان
مدیر کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی با مدیرعامل مس سونگون دیدار کردند.

به گزارش نگاه به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی، در این دیدار مدیر عامل مس سونگون اتمام باند رفت قطعه اول بزرگراه خواجه-ورزقان را جزو اولویت‌های اصلی خود دانسته وگفت: این طرح ازجمله طرح‌های نیمه‌تمام استان بود که با پیگیری نمایندگان منطقه در مجلس و مسئولان دولتی و تامین منابع ملی از سوی شرکت ملی مس ایران و مجتمع مس سونگون پیشرفت خوبی داشته است.

عباس زاده با اظهار اینکه تلفات جاده‌ای استان بالاست گفت: باید با احداث راه‌های جدید، سفر امن و مطمئنی برای مردم فراهم شود.

در ادامه مدیر کل راه و شهرسازی در مورد تأمین زمین برای نهضت ملی مسکن گفت: در این طرح به واسطه ماده ۱۰ اراضی دولتی در اختیار سایر سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی باید در اختیار راه و شهرسازی قرار گیرد که ۱۳۴ هکتار با همکاری ادارات و نهادهای استانی به نام راه و شهرسازی سند زده شده و از طریق ماده ۹ نیز شش هزار هکتار زمین در دو ماه گذشته با تغییر نمایندگی از منابع طبیعی در اختیار راه و شهرسازی قرار گرفته و همچنان پیگیر شناسایی اراضی ذیل این دو ماده هستیم.

وی با اعلام اینکه دولت فقط متعهد شده است زمین رایگان برای ساخت نهضت ملی مسکن تأمین کند تصریح کرد: بخشی از هزینه در قالب تسهیلات بانکی بوده و بخشی از آن آورده شخصی متقاضیان است که به تناسب پیشرفت سازه باید واریز شود.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 − 3 =