کد خبر : 1883
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ دی ۱۳۹۵ - ۹:۵۶

مس با صمیمی می‌تازد/ برپایی قلعه عقاب‌ها توسط دبیری در تبریز

مس با صمیمی می‌تازد/ برپایی قلعه عقاب‌ها توسط دبیری در تبریز

مس سونگون ورزقان با هدایت علیرضا افضل و به لطف درخشش علیرضا صمیمی روزهای درخشانی را در لیگ برتر فوتسال کشورمان سپری می‌کند. تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در هفته چهاردهم و آغازین نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال در دربی آذربایجان مقابل همشهری خود دبیری تبریز به پیروزی ارزشمند ۳ بر صفر دست یافته

مس سونگون ورزقان با هدایت علیرضا افضل و به لطف درخشش علیرضا صمیمی روزهای درخشانی را در لیگ برتر فوتسال کشورمان سپری می‌کند.

تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در هفته چهاردهم و آغازین نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال در دربی آذربایجان مقابل همشهری خود دبیری تبریز به پیروزی ارزشمند ۳ بر صفر دست یافته و توانست فاصله امتیازی خود را با گیتی‌پسند اصفهان تیم صدرنشین مسابقات به ۳ امتیاز کاهش دهد.

نکته جالب از دربی فوتسال آذربایجان حفظ سنت پیروزی تیم میزبان بود؛ چراکه از زمان حضور مس در لیگ برتر و تقابل‌های این تیم با دبیری هیچ‌گاه بازی‌های دو تیم با تقسیم امتیاز همراه نبوده و تیم‌های میزبان همیشه پیروز بوده‌اند.

مسی‌ها با فتح دربی در ۱۱ بازی اخیر خود ۱۰ برد کسب کرده و خود را در یک قدمی صدر جدول قرار داده‌اند که بدون شک لاله‌های نارنجی این موفقیت بزرگ و کم کردن اختلاف ۱۰ امتیازی با صدر را مرهون درخشش علیرضا صمیمی و همچنین گل‌های حساس تاینان بازیکن برزیلی خود هستند.

در این بین، سنگربان ملی‌پوش مس تا پایان هفته چهاردهم فصل جاری موفق به ثبت ۴ کلین‌شیت شده و این درحالی است که تیمش نیز با ۱۷ گل خورده و میانگین تقریبی یک گل برای هر بازی، بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد که این آمار با توجه به اینکه لیگ برتر فوتسال کشورمان به لحاظ کمی و کیفی یکی از بهترین لیگ‌های حال حاضر جهان است، خارق العاده محسوب می‌شود.

اوج درخشش صمیمی در فصل جاری مقابل تیم‌های تاسیسات دریایی و دبیری بود که توانست دروازه خود را بسته نگه دارد و به عبارتی تیمش را یک تنه پیروز ساخت؛ البته نباید از نقش موثر این دروازه‌بان در سایر دیدارها و بخصوص در بازی با شهروند ساری با وجود دریافت ۲ گل به راحتی گذشت.

همچنین در مورد عملکرد درخشان نمایندگان فوتسال آذربایجان‌شرقی در فصل جاری لیگ برتر باید افزود دبیری در این فصل از رقابت‌ها در تمامی دیدارهای خانگی خود حریفان را با شکست بدرقه کرده و با رکورد صد در صد پیروزی در خانه به عبارتی قلعه‌ عقاب‌ها را در تبریز برپا نموده است.

خاطرنشان می‌گردد؛ در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال گیتی‌پسند با ۳۵ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های مس سونگون و دبیری تبریز به ترتیب با ۳۲ و ۲۸ امتیاز در رده‌های دوم و پنجم قرار دارند.

ناگفته نماند در جدول برترین گلزنان این رقابت‌ها نیز مهدی جاوید یار ملی‌پوش تیم گیتی‌پسند با ۲۲ گل مقتدرانه در صدر قرار دارد؛ فرهاد فخیم از دبیری با ۱۵ گل دوم است و تاینان داسیلوا از مس با ۱۳ گل در جایگاه سوم ایستاده است.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت + 17 =