کد خبر : 16727
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳

مساکن مهر به شهرداری‌ها واگذار می‌شود

مساکن مهر به شهرداری‌ها واگذار می‌شود

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی گفت: مساکن مهر ۴۶ شهر استان تا پایان امسال به شهرداری‌ها واگذار می شود. به گزارش سهند به نقل از ایرنا، حافظ باباپور روز دوشنبه در جلسه شورای مسکن ملکان گفت: تاکنون مسکن مهر سه شهر استان به شهرداری ها واگذارشده است و تا پایان امسال همه واحدهای مسکن مهر شهرها

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی گفت: مساکن مهر ۴۶ شهر استان تا پایان امسال به شهرداری‌ها واگذار می شود.

به گزارش سهند به نقل از ایرنا، حافظ باباپور روز دوشنبه در جلسه شورای مسکن ملکان گفت: تاکنون مسکن مهر سه شهر استان به شهرداری ها واگذارشده است و تا پایان امسال همه واحدهای مسکن مهر شهرها به شهرداری ها واگذار خواهد شد.

وی با بیان اینکه تا پایان امسال پرونده مسکن مهر در استان بسته خواهد شد، افزود: از این پس متولی امور مسکن مهر شهرداری ها خواهند بود.

فرماندار ملکان هم در این جلسه بزرگترین مشکل مسکن مهر این شهرستان را انباشت آب های سطحی و زیر سطحی در آنها اعلام کرد و افزود: به علت عدم مطالعه دقیق محل ساخت مسکن مهر در این شهرستان این مساکن به یک تالاب تبدیل شده و آبهای سطحی ۱۶۰۰ هکتار از اراضی منطقه به این محل سرازیر می شود.

محمدباقر خانی در همین باره گفت: شبکه فاضلاب و لوله گذاری در مسکن مهر ملکان به اتمام رسیده است و در صورت بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب بخشی از این مشکل رفع خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به کمبود اعتبار شهرداری ها، انجام تعهدات اداره کل مسکن و شهرسازی و اختصاص اعتبار برای رفع مشکلات مساکن مهر را خواستار شد.

۱۲۰ هزار واحد مسکن مهر در آذربایجان شرقی اجرا شد که درحدود ۶ هزار واحد ناتمام مانده است.

امتیازدهی post

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − سیزده =