کد خبر : 6029
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۸:۲۶

مسئولیت سنگین “تبریز ۲۰۱۸” بر دوش شهردار جدید خواهد بود

مسئولیت سنگین “تبریز ۲۰۱۸” بر دوش شهردار جدید خواهد بود

استاندار آذربایجان شرقی گفت: تبریز ۲۰۱۸ یک ظرفیت فرهنگی است و قطعا مسئولیت سنگین آن بر دوش شهردار جدید خواهد بود. به گزارش نگاه، مجید خدابخش در آیین معارفه پنجاه و ششمین شهردار کلانشهر تبریز ایرج “شهین باهر” و تکریم از “صادق نجفی” که ظهر امروز در سالن اجتماعات پتروشیمی با حضور مسئولان استانی و

استاندار آذربایجان شرقی گفت: تبریز ۲۰۱۸ یک ظرفیت فرهنگی است و قطعا مسئولیت سنگین آن بر دوش شهردار جدید خواهد بود.

به گزارش نگاه، مجید خدابخش در آیین معارفه پنجاه و ششمین شهردار کلانشهر تبریز ایرج “شهین باهر” و تکریم از “صادق نجفی” که ظهر امروز در سالن اجتماعات پتروشیمی با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار شد، گفت: برای همه انسان ها مراسم معارفه در روز قیامت برگزار می شود اما امروز دور هم جمع شده ایم تا از زحمات فردی تلاشگر  که سالیانی برای شهر تبریز وقت گذاشت، تشکر کنیم.

وی با اشاره به سخنان شکور اکبرنژاد در خصوص آسیب های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی موجود در کلانشهر تبریز، افزود: اگر تبریز شهر اولین ها است و امسال نیز لقب پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی را به خود گرفته است پس ظرفیت لازم را دارد و باید برای رفع آسیب های شهری تلاش کند.

وی با اشاره به بودجه  ۲۶۰۰ میلیارد تومانی یک ساله تبریز، اذعان داشت: تبریز ۲۰۱۸ یک ظرفیت فرهنگی است و قطعا مسئولیت سنگین آن بر دوش شهردار جدید خواهد بود.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه باید دست به دست هم دهیم تا چهره جدیدی از شهر تبریز را نشان دهیم، گفت: من آرزوی موفقیت برای آقای ایرج شهین باهر را دارم و  از صادق نجفی نیز تقدیر و تشکر می کنم و امید دارم در مسئولیت جدید خود نیز موفق شوند.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − 2 =