کد خبر : 41491
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی عنوان کرد:

مردم تبریز قدردان خدمات شهرداری هستند / برای حل نقاط ضعف باید برنامه ریزی شود

مردم تبریز قدردان خدمات شهرداری هستند / برای حل نقاط ضعف باید برنامه ریزی شود
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: نصب تابلوهای روزشمار تاثیر مثبتی در روند اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری تبریز به خصوص تقاطع‌های غیرهمسطح دارد.

به گزارش نگاه، آیت‌الله دکتر سیدمحمدعلی آل‌هاشم عصر دیروز در دیدار با شهردار و مدیران شهرداری تبریز ضمن گرامیداشت سالروز شهادت سردارسپهبد، حاج قاسم سلیمانی و همچنین تبریک روز زن و مادر اظهار کرد: اطلاع‌رسانی یکی از اقدامات مسئولان در معرفی عملکرد خود به مردم است که شهرداری تبریز به طرق مختلف همچون برنامه تبریزیم و دیگر رسانه ها اقدام به این کار می‌کند. وی در این خصوص اظهار داشت: اقدامات مهم و امید آفرین خود را به اطلاع مردم برسانید چراکه مردم از شنیدن چنین اخباری به آینده کشور و نظام اسلامی امیدوارتر می شوند.

وی افزود: اقدام شهرداری تبریز در نصب روزشمار و تکمیل پل‌های نیمه تمام شهری تأثیر زیادی در افکار عمومی داشت.

آل‌هاشم خاطرنشان کرد: شاخص های پیشرفت شهری  در سند چشم انداز ۲۰ ساله، سندهای ملی و منطقه ای بررسی و میزان موفقیت شهرداری ارزیابی شود.

وی اضافه کرد: سنجش نیازها و ارزیابی عملکرد می‌تواند باعث پیشرفت کارها شود.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه مردم در بحث آسفالت گلایه‌ای از شهرداری ندارند، ابراز داشت: مردم ناظر و شاهد افتتاح چند پل، شروع پل های جدید، اجرای سنگ فرش ها، حذف نمک و اجرای محلول پاشی و همچنین مسیرگشایی ها هستند و این اقدامات را به عنوان کارهای مثبت قبول دارند.

وی ادامه داد: در بحث ترافیک و کمبود پارکینگ  جانمایی نامناسب برخی مشاغل و سد معبر که علاوه بر شهرداری باید چند اداره و سازمان برای حل این مشکلات ورود کنند، هنوز جای کار وجود دارد.

آل هاشم سرانه پایین فضای سبز، فاصله گرفتن از معماری ایرانی و اسلامی، عدم مناسب‌سازی محیط شهری برای معلولین و کمبود سرویس بهداشتی عمومی را مواردی دانست که باید برای حل آن ها برنامه ریزی شود.

وی اذعان داشت: مردم ما همانطور که از کاستی‌ها گله دارند از کارهای خوب قدردانی می‌کنند و این نشان از عادل بودن آنها دارد.

آیت الله سید محمد علی آل هاشم ضمن قدردانی از شهردار، مدیران، کارکنان و کارگران این مجموعه خدمتگزار تاکید کرد: در برخورد با مردم تکریم ارباب‌رجوع در اولویت باشد و توزیع متوازن و عادلانه خدمات مدنظر  مدیران شهرداری قرار گیرد.

آل هاشم در پایان صحبت‌های خود از اقدامات شهرداری تبریز در برگزاری کنگره بزرگداشت ۱۰هزار شهید استان، همایش پیرغلامان حسینی، همایش زنده‌نامان و همایش خانوادگی غدیر خم قدردانی کرد.
همچنین تندیس چهارمین همایش پیرغلامان و خادمین حسینی تبریز تقدیم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز شد و از زحمات ایشان در برگزاری شایسته این همایش توسط شهردار تبریز تجلیل به عمل آمد.

لازم به ذکر است همچنین جلد سوم کتاب آذربایجانی ها که توسط اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز چاپ شده توسط شهردار تبریز تقدیم آیت الله سید محمد علی آل هاشم گردید. این کتاب شامل متن کامل فرمایشات سه سال اخیر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در دیدار با مردم تبریز و آذربایجان شرقی به مناسبت قیام تاریخی ۲۹ بهمن است.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده + 14 =