کد خبر : 10233
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۶:۳۷

مردم آذربایجان شرقی به توطئه های دشمنان اهمیت نمی دهند

مردم آذربایجان شرقی به توطئه های دشمنان اهمیت نمی دهند

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به توطئه دشمنان در روزهای اخیر مبنی بر تحریک مردم علیه نظام، گفت: مردم استان به توطئه های دشمنان اهمیتی نمی دهند. به گزارش آوای سهند به نقل از ایرنا، مجید خدابخش روز یکشنبه در دیدار با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی همواره در اشکال

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به توطئه دشمنان در روزهای اخیر مبنی بر تحریک مردم علیه نظام، گفت: مردم استان به توطئه های دشمنان اهمیتی نمی دهند.

به گزارش آوای سهند به نقل از ایرنا، مجید خدابخش روز یکشنبه در دیدار با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی همواره در اشکال مختلف، مناسبت ها و راهپیمایی ها در کنار تبلیغ و اطلاع رسانی، به عنوان مکمل برگزاری مناسبت ها هم حضور دارد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه چهره های انقلابی و مسئول در شورای هماهنگی استان دور هم جمع شده اند، افزود: امسال چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را بر خلاف هجمه های دشمنان با عزت و شکوه برگزار می کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: نسل ما با گوشت و پوست و با تمام وجود خود بدهکار انقلاب اسلامی است و کسانی که رژیم گذشته را دیده اند، جمهوری اسلامی را به عنوان هدیه ای ارزشمند از طرف خدا می دانند.

خدابخش با بیان اینکه انقلاب اسلامی حاصل خون هزاران شهید و شکنجه شدن جوانان آن زمان بود، افزود: نظام جمهوری اسلامی در ۴۰ سال گذشته مایه افتخار است و ما خود را متعهد به آن می دانیم.
وی اثر بخشی تبلیغات اسلامی در دفاع از نظام در برابر تهدیدات دشمنان را بسیار موثر دانست و گفت: با لطف الهی و بصیرت مردم آذربایجان و بویژه تبریز باز هم توطئه دشمنان که بر روی مردم حساب باز کرده اند، خنثی می شود.

استاندار آذربایجان شرقی، استان را در حوادث دی ماه سال گذشته و نیز روزهای اخیر استان سفید معرفی کرد و افزود: باید دست در دست هم دهیم تا از گردنه ها به سلامت عبور کنیم.

وی خاطرنشان کرد: البته مشکلاتی وجود دارد و وظیفه مسئولان هم تلاش در جهت کاهش مشکلات مردم است که با مدیریت و تدبیر می توانیم از این مسیر عبور کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات آذربایجان شرقی نیز در این دیدار اظهار داشت: شورای تبلیغات اسلامی ۱۲ مرداد سال ۱۳۵۹ بر اساس نیاز واقعی کشور و به فرمان امام راحل تاسیس شد.

حجت الاسلام حسین تقی زاده، وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را بزرگداشت و احیای ارزش های انقلاب و مشارکت جدی در اکثر مناسبت های مذهبی و ملی برشمرد و گفت: امیدواریم استانداری به این شورا عنایت ویژه داشته باشد تا با توجه به حرکت فراجناحی بتوانیم اهداف نظام را پیاده کنیم.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از نهادهای انقلابی جمهوری اسلامی ایران است که به هماهنگی و انسجام فعالیت های تبلیغی بین دستگاه ها و مراکز تبلیغی نظام می‌پردازد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − 8 =