کد خبر : 7408
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۹:۲۶

مردم آذربایجان‌شرقی یک میلیارد تومان برای اطعام نیازمندان اختصاص دادند/ رشد ۷۸ درصدی حمایت مالی در ماه مبارک رمضان

مردم آذربایجان‌شرقی یک میلیارد تومان برای اطعام نیازمندان اختصاص دادند/ رشد ۷۸ درصدی حمایت مالی در ماه مبارک رمضان

مردم نیکوکار استان آذربایجان شرقی بیش از یک میلیارد تومان برای اطعام و افطاری مددجویان تحت حمایت در ماه رمضان کمک کردند که این کمک ها نسبت به سال گذشته ۷۸ درصد رشد داشته است. به گزارش آوای سهند، بهروز شریف صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران ابراز داشت: مردم نیکوکار این استان بیش از یک

مردم نیکوکار استان آذربایجان شرقی بیش از یک میلیارد تومان برای اطعام و افطاری مددجویان تحت حمایت در ماه رمضان کمک کردند که این کمک ها نسبت به سال گذشته ۷۸ درصد رشد داشته است.

به گزارش آوای سهند، بهروز شریف صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران ابراز داشت: مردم نیکوکار این استان بیش از یک میلیارد تومان برای اطعام و افطاری مددجویان تحت حمایت در ماه رمضان کمک کردند که این کمک‌‌ها نسبت به سال گذشته ۷۸ درصد رشد داشته است.

وی با تقدیر از کمک خیران استان آذربایجان‌‌شرقی به نیازمندان در ماه رمضان، عنوان کرد: برنامه‌های کمیته امداد در ماه رمضان با هدف ترویج فرهنگ سنت حسنه الهی و همچنین کمک به رفع مشکلات نیازمندان برگزار شد.

معاون توسعه مشارکت‌‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان‌‌شرقی با اشاره به اینکه اکنون ۹ هزار نفر از ایتام و فرزندان محسنین حامی ندارند، تاکید داشت: از مردم و خیران استان آذربایجان شرقی می‌‌خواهیم با ثبت نام در طرح اکرام و محسنین حمایت از این ایتام و فرزندان نیازمند را بر عهده بگیرند.

شریف با اعلام اینکه پایگاه‌های این نهاد در استان آماده دریافت زکات فطره مردم در عید فطر هستند، خاطرنشان ساخت: زکات فطره جمع‌آوری‌شده برای تامین معیشت، رفع سوءتغذیه کودکان، کمک‌هزینه تحصیلی، درمان، جهیزیه و مسکن نیازمندان هزینه می‌شود.

وی در پایان با اشاره به رویکرد این نهاد برای بهره‌گیری از شیوه‌های نوین و الکترونیکی در دریافت کمک‌های مردمی، اظهار کرد: مردم نیکوکار این استان برای سهولت در پرداخت زکات فطره و سایر کمک‌‌های خود به نیازمندان می‌‌توانند از کد آنی پرداخت #۰۴۱*۸۸۷۷* استفاده کنند.

 

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده + چهارده =