کد خبر : 18519
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۸

مراقب انحراف در مجالس سیدالشهدا(ع) باشیم/ طرفداران مذاکره با دشمنان، سطحی نگرند

مراقب انحراف در مجالس سیدالشهدا(ع) باشیم/ طرفداران مذاکره با دشمنان، سطحی نگرند

حجت السلام عبدالهی گفت: مذاکره با دشمن در شرایط غیرعادلانه، راه حل تمام مشکلات نیست و دنبال کنندگان این روش سطحی‌نگرند. به گزارش سهند، حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی امام جمعه موقت تبریز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با توصیه به عزاداران حسینی، تاکید داشت: مراقب باشیم که مجالس سید الشهدا(ع) به انحراف کشیده نشود. وی افزود:

حجت السلام عبدالهی گفت: مذاکره با دشمن در شرایط غیرعادلانه، راه حل تمام مشکلات نیست و دنبال کنندگان این روش سطحی‌نگرند.

به گزارش سهند، حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی امام جمعه موقت تبریز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با توصیه به عزاداران حسینی، تاکید داشت: مراقب باشیم که مجالس سید الشهدا(ع) به انحراف کشیده نشود.

وی افزود: امام حسین(ع) و عاشورا نور خدا هستند و هیچگاه خاموش شدنی نیست.

امام جمعه موقت تبریز با اشاره به سنت‌های قدیمی آذربایجان در ایام دهه محرم اظهار داشت: نقش بستن اشعار فاخر ترکی در خیابان‌های تبریز حرکت تاثیرگذاری است.

وی همچنین با اشاره به نزدیک شدن سالروز قیام ۱۷ شهریور ۵۷ و گرامیداشت شهدای این روز، خاطر نشان ساخت: خون شهدای ١٧شهریور باعث تثبیت انقلاب اسلامی شد.

عبداللهی با بیان اینکه ریشه‌ی انقلاب اسلامی در فرهنگ عاشورا است، گفت: امام خمینی(ره) ایت الله طالقانی را ابوذر انقلاب تشبیه کردند و شهید آیت‌الله مدنی علی رغم مبارزات سیاسی، در نجف و قم صاحب کرسی اخلاق بود.

امام جمعه موقت تبریز بابیان اینکه اروپایی ها نشان دادند قابل اعتماد نیستند، تاکید داشت: گام سوم اقدام سنجیده‌ و به هنگام دولت در بحث برجام است.

وی همچنین با اشاره به تحریم اقتصادی ابراز داشت: تحریم‌ها هیچ تاثیری بر روند جبهه مقاومت ندارد.

حجت الاسلام عبدالهی با تاکید بر این موضوع که دشمنان آرزوی تضعیف و تغییر نظام را به قبر خواهند برد، اظهار داشت: مذاکره با دشمن در شرایط غیرعادلانه، راه حل تمام مشکلات نیست و دنبال کنندگان این روش سطحی‌نگرند.

انتهای پیام/

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − سه =