کد خبر : 12018
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۷:۵۹

مذاکره تراکتورسازان با سرمربی سابق فنرباغچه در ایران

مذاکره تراکتورسازان با سرمربی سابق فنرباغچه در ایران

رسانه‌های ترکیه از مذاکرات باشگاه تراکتورسازی با سرمربی پیشین تیم فنرباغچه در ایران خبر می‌دهند. به گزارش آوای سهند، رسانه‌های ترکیه‌ای از جمله «حریت» و «آژانس‌اسپور»، از آغاز مذاکرات باشگاه تراکتورسازی با «آیکوت کوجامان» سرمربی سابق تیم باشگاهی فنرباغچه این کشور نوشته‌اند. نشریه «حریت» با تیتر “پیشنهاد سورپرایز برای کوجامان” به این خبر پرداخته و حتی در

رسانه‌های ترکیه از مذاکرات باشگاه تراکتورسازی با سرمربی پیشین تیم فنرباغچه در ایران خبر می‌دهند.

به گزارش آوای سهند، رسانه‌های ترکیه‌ای از جمله «حریت» و «آژانس‌اسپور»، از آغاز مذاکرات باشگاه تراکتورسازی با «آیکوت کوجامان» سرمربی سابق تیم باشگاهی فنرباغچه این کشور نوشته‌اند.

نشریه «حریت» با تیتر “پیشنهاد سورپرایز برای کوجامان” به این خبر پرداخته و حتی در گزارش خود عنوان کرده است که این مربی هم‌اکنون برای دیدار با مسئولان باشگاه تراکتورسازی در ایران به سر می‌برد.

این سرمربی ۵۳ ساله ترک در سال ۲۰۱۰-۲۰۱۱ با فنرباغچه که یکی از سه تیم بزرگ استانبول به شمار می‌رود، قهرمان سوپرلیگ ترکیه شده و همراه با قناری‌های زرد، جام حذفی و سوپرکاپ این کشور را نیز فتح کرده است.

کوجامان آخرین تجربه سرمربیگری خود را بین سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸ در همین تیم فنرباغچه گذارنده و آخرین افتخاری که در کارنامه سرمربیگری وی به ثبت رسیده نیز به قهرمانی جام حذفی ترکیه در فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۷ با تیم قونیه اسپور برمی‌گردد.

وی در دوران بازیگری خود ۱۵ بار پیراهن تیم ملی ترکیه را برتن نموده و یک بار گلزنی کرده است. او همچنین در ۳۶۰ بازی باشگاهی موفق به زدن ۲۰۰ گل شده است که آماری قابل توجه به حساب می‌آید.

لازم به ذکر است؛ باشگاه تراکتورسازی بعد از ناکامی در جام حذفی به همکاری خود با جان توشاک ولزی پایان داده و درحال حاضر هدایت این تیم به صورت موقت بر عهده محمد تقوی سپرده شده است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 − 6 =