کد خبر : 21343
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶

متقاضیان کمک معیشتی که یارانه نگرفته‌اند از امروز ثبت نام کنند

متقاضیان کمک معیشتی که یارانه نگرفته‌اند از امروز ثبت نام کنند

وزارت رفاه اجتماعی اعلام کرد: افرادی که تاکنون برای دریافت یارانه اقدام نکرده و متقاضی دریافت طرح حمایت معیشتی هستند، از امروز برای پیگیری درخواست برخورداری از بسته حمایت معیشتی به سایت hemayat.mcls.gov.ir مراجعه و ثبت نام کنند. به گزارش سهند به نقل از فارس، به اطلاع هم‌وطنان عزیز و متقاضیان دریافت طرح حمایت معیشتی می‌رساند

وزارت رفاه اجتماعی اعلام کرد: افرادی که تاکنون برای دریافت یارانه اقدام نکرده و متقاضی دریافت طرح حمایت معیشتی هستند، از امروز برای پیگیری درخواست برخورداری از بسته حمایت معیشتی به سایت hemayat.mcls.gov.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

به گزارش سهند به نقل از فارس، به اطلاع هم‌وطنان عزیز و متقاضیان دریافت طرح حمایت معیشتی می‌رساند که به منظور رفاه حال بیشتر، از مراجعه حضوری به دفاتر پلیس+۱۰ خودداری کنند.
در اطلاعیه شماره ۱۱ ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمده است، از تاریخ  ۱۰دی ماه ۹۸ افرادی که تاکنون برای دریافت یارانه اقدام و ثبت نام نکرده‌اند و متقاضی دریافت طرح حمایت معیشتی هستند می توانند برای پیگیری فرآیند درخواست برخورداری از بسته حمایت معیشتی به سایت hemayat.mcls.gov.ir  مراجعه و ثبت نام کنند.
لازم به توضیح است افرادی مشمول بسته حمایت معیشتی می شوند که سطح درآمدی آن ها به شرح جدول زیر باشد.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − 12 =