کد خبر : 12526
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۹:۵۰

ماشینِ مهاجری با کمک فنر تراکتور، استقلال را متوقف کرد!/ تقلید شاگرد از استاد در چهارمین تساوی پیاپی

ماشینِ مهاجری با کمک فنر تراکتور، استقلال را متوقف کرد!/ تقلید شاگرد از استاد در چهارمین تساوی پیاپی

دیدار تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و استقلال تهران با تساوی بدون گل به پایان رسید. به گزارش آوای سهند، در ادامه هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال امروز (دوشنبه) یک دیدار در تبریز برگزار شد که طی آن، تیم ماشین‌سازی در جدال با میهمانش استقلال تهران به تساوی بدون گل رضایت داده و امتیازات را با حریف

دیدار تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و استقلال تهران با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش آوای سهند، در ادامه هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال امروز (دوشنبه) یک دیدار در تبریز برگزار شد که طی آن، تیم ماشین‌سازی در جدال با میهمانش استقلال تهران به تساوی بدون گل رضایت داده و امتیازات را با حریف پایتخت‌نشین خود تقسیم کرد.

در این مسابقه که از ساعت ۱۵ در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار شد، دو تیم بازی سرد و کسل کننده‌ای را به نمایش گذاشتند و در معدود موقعیت‌ها نیز بی‌دقتی مهاجمان و درخشش سنگربانان مانع از باز شدن قفل دروازه‌ها شد.

مهمترین موقعیت بازی برای ماشین‌سازی در دقیقه ۷ شکل گرفت که رضا خالقی‌فر نتوانست از اشتباه مدافع استقلال به خوبی استفاده کند و در موقعیتی تک به تک توپ را به بیرون زد.

این تیم در اوایل نیمه دوم نیز فرصت داشت تا دروازه تیم میهمان را فرو بریزد اما ضربه سیداحمد موسوی را سید مهدی رحمتی با پای خود برگشت داد.

در آن سو نیز استقلال دو موقعیت خوب گلزنی داشت که در مرتبه اول مهدی قائدی در دقیقه ۱۵ در جدال با فرناندو دخسوس ناکام ماند و در دقیقه ۶۷ نیز حمله همه جانبه این تیم توسط مدافعان ماشین‌سازی دفع شد.

حاشیه جالب این مسابقه حضور هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه برای حمایت از تیم همشهری بود که ماشین‌سازی درنهایت با کمک آنها موفق شد از این بازی حساس یک امتیاز ارزشمند کسب نماید.

نکته جالب‌تر در این بازی، ثبت چهارمین تساوی پیاپی میزبان و ناکامی سه‌باره شاگردان شفر در برتری بر حریفان بود. سبزقبایان در ابتدای فصل با فیروز کریمی به ۴ تساوی متوالی دست یافته بودند که حالا با شاگرد این مربی چنین روندی را تکرار کردند.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال، ماشین‌سازی تبریز ۱۱ امتیازی شده و در مکان دهم قرار گرفت و استقلال تهران با ۱۵ امتیاز به رده ششم صعود کرد.

گروه داوری: داور وسط: وحید کاظمی – کمک‌ها: محمدرضا منصوری و محسن سلطانی

اخطار: محمد اهل‌شاخه و عرفان افراز از ماشین‌سازی و طارق همام از استقلال

ماشین‌سازی تبریز: فرناندو دخسوس، سیداحمد موسوی، محمد اهل‌شاخه، محمدحسین کنعانی‌زادگان، عزیز معبودی، سیدمحمد خرم‌الحسینی (۷۲ – اسماعیلی فرهادی (۲+۹۰ – پیمان بابایی))، توحید غلامی، سعید مهری، مسیح زاهدی، فرید بهزادی کریمی (۸۸ – عرفان افراز) و رضا خالقی‌فر.

استقلال تهران: سیدمهدی رحمتی، محمد دانشگر، آرمین سهرابیان، میلاد زکی‌پور، فرشاد محمدی‌مهر، فرشید باقری، علی کریمی (۳۶ – رضا آذری)، طارق همام، اللهیار صیادمنش (۸۳ – میثم تیموری)، مهدی قائدی (۴۶ – جابر انصاری) و مرتضی تبریزی.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − 4 =