کد خبر : 11334
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸

لزوم توجه به جانمایی مدارس غیردولتی

لزوم توجه به جانمایی مدارس غیردولتی

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان تبریز قبل از ظهر روز پنجشنبه پانزدهم شهریور به ریاست مهندس راستگو در دبیرستان باقرالعلوم ناحیه یک تبریز برگزار شد.   به گزارش آوای سهند، فرماندار تبریز با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و پروژه مهر خاطرنشان کرد: آماده سازی محوطه و فضای مدارس برای استقبال شایسته از

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان تبریز قبل از ظهر روز پنجشنبه پانزدهم شهریور به ریاست مهندس راستگو در دبیرستان باقرالعلوم ناحیه یک تبریز برگزار شد.

 

به گزارش آوای سهند، فرماندار تبریز با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و پروژه مهر خاطرنشان کرد: آماده سازی محوطه و فضای مدارس برای استقبال شایسته از دانش آموزان توسط نواحی آموزش و پرورش با همکاری شهرداری برنامه ریزی شود.

راستگو افزود: ما از مدارس و مراکز غیردولتی حمایت می کنیم منتهی در این زمینه باید مسئله جانمایی این گونه مدارس مدنظر نهادهای صادر کننده مجوز قرار گیرد چون عدم توجه به این مسئله مشکلاتی را اعم از نارضایتی همسایگان مدارس و معضل ترافیکی محل باعث می شود. وی به تعداد مدارس دولتی نیاز به بازسازی در شهرستان تبریز اشاره کرد و اظهار داشت: وجود مدارس غیردولتی از عناصر موفقیت آموزش و پرورش است اما الزامات راه اندازی این مدارس باید رعایت شود.

در پایان راستگو پیشنهاد و تاکید کرد: زنگ و آیین بازگشایی مدارس بر اساس اکیپ بندی در تمامی نواحی آموزش و پرورش با حضور روسای اداره ها نواخته و اجرا شود.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 4 =