کد خبر : 7650
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳

لزوم تعریف نقشه راه توسعه صنعتی آذربایجان شرقی/ نباید شهرک های صنعتی به گورستان واحدهای تولیدی تبدیل شوند

لزوم تعریف نقشه راه توسعه صنعتی آذربایجان شرقی/ نباید شهرک های صنعتی به گورستان واحدهای تولیدی تبدیل شوند

رئیس انجمن صنایع غذایی گفت: شرایط سخت اقتصادی کشور باید مدیریت شود و نباید شهرک های صنعتی به گورستان واحدهای تولیدی تبدیل شوند. به گزارش آوای سهند ، “یونس ژائله” پیش از ظهر امروز در آئین بهره برداری از میز خدمت شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: ورود بخش خصوصی به شهرک سازی های صنعتی

رئیس انجمن صنایع غذایی گفت: شرایط سخت اقتصادی کشور باید مدیریت شود و نباید شهرک های صنعتی به گورستان واحدهای تولیدی تبدیل شوند.

به گزارش آوای سهند ، “یونس ژائله” پیش از ظهر امروز در آئین بهره برداری از میز خدمت شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: ورود بخش خصوصی به شهرک سازی های صنعتی موجب شد باری از دوش دولت برداشته شود

و شرکت شهرک های صنعتی همکاری خوبی با بخش خصوصی در این حوزه داشت.

وی از ایجاد میز خدمت در شرکت شهرک های صنعتی استان تقدیر کرد و گفت: این آرزوی دیرینه ما بود که چنین امکانی ایجاد شود و ارائه خدمت به سرمایه گذاران در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

ژائله گفت: اینکه در عرض ۸۰ دقیقه امکان واگذاری زمین صنعتی به سرمایه گذران فراهم شده، قابل تقدیر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم تعریف استراتژی و نقشه راه توسعه صنعتی آذربایجان شرقی تاکید کرد و گفت: هفته گذشته بحث های خوبی در استانداری در این زمینه انجام شد.

این کارآفرین نمونه کشورمان به لزوم فعال کردن بخش تحقیق و توسعه در واحدهای صنعتی تاکید کرد و گفت: واحدهای تحقیق و توسعه (R&D) در واحدهای تولیدی باید بسیار جدی گرفته شود.

ژائله اذعان کرد: نتیجه عدم وجود نقشه راه مشخص توسعه صنعتی در کشور باعث شده در برخی صنایع واحدهای بیش از اندازه نیاز کشور ایجاد و سرمایه گذاری شود و این چیزی جز اتلاف سرمایه و وقت در پی ندارد.

وی تاکید کرد: از مزرعه تا قفسه فروشگاه ها باید مدیریت زنجیره ای حاکم باشد تا بتوانیم به انتظارها برای رشد  و توسعه صنعت کشور پاسخ بدهیم.

این عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی نبریز گفت: امروز در شرایط خاصی قرار گرفته ایم و دولت به تنهایی نمی تواند کاری پیش ببرد و انجمن های صنفی و تخصصی باید با دست باز و مسئولیت پذیری به میدان کار بیایند و در این صورت و با هدفمندسازی برنامه ها شاهد تحولات بزرگی خواهیم بود.

ژائله تاکید کرد: شرایط سخت اقتصادی کشور باید مدیریت شود و نباید شهرک های صنعتی به گورستان واحدهای تولیدی تبدیل شوند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × چهار =