کد خبر : 12103
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۷:۵۳

لزوم بازنگری در مالیات استان‎ها با توجه به افزایش نرخ ارز و درآمدهای نفتی

لزوم بازنگری در مالیات استان‎ها با توجه به افزایش نرخ ارز و درآمدهای نفتی

نایب رئیس اتاق بازرگانی تبریز بر لزوم بازنگری در مالیات استان‎ها با توجه به افزایش نرخ ارز و درآمدهای نفتی تاکید کرد. به گزارش آوای سهند به نقل از فارس، ابوالفتح ابراهیمی  در دیدار اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز با رئیس سازمان امور مالیاتی کشور اظهار کرد: با توجه به پیچیدگی‎هایی که در شرایط اقتصادی

نایب رئیس اتاق بازرگانی تبریز بر لزوم بازنگری در مالیات استان‎ها با توجه به افزایش نرخ ارز و درآمدهای نفتی تاکید کرد.

به گزارش آوای سهند به نقل از فارس، ابوالفتح ابراهیمی  در دیدار اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز با رئیس سازمان امور مالیاتی کشور اظهار کرد: با توجه به پیچیدگی‎هایی که در شرایط اقتصادی کشور ایجاد شده و تشکل‎هایی که توسط آمریکا و دول تابعه بر علیه تجارت، اقتصاد و تولید کشور صف‎آرایی کرده‎اند، ضرورت همبستگی و تعامل بین مسوولان و بخش خصوصی بیشتر احساس می‎شود.

وی افزود: شرایط بغرنج کسب و کار و انتقال ارز ایجاب می‎کند اعتماد مسوولان و دولتمردان به بخش خصوصی تقویت شود که صداقت بخش خصوصی در انجام کار و تولید لازمه این اعتماد و ایجاد همبستگی است.

ابراهیمی در عین حال خاطرنشان کرد: درآمدهای دولت از محل فروش نفت مشخص بوده و با توجه به افزایش نرخ ارز لازم است در مورد مالیات استان‎ها بازنگری شود چرا که در سال‎های قبل کار کارشناسی دقیقی در این ارتباط انجام نشده است.

نایب رئیس اتاق بازرگانی تبریز با بیان اینکه قانون مالیات بر ارزش افزوده در حال رسیدگی در صحن مجلس است، افزود: جهت رفع ابهامات و شفاف‎سازی در این عرصه نیز تعامل بیشتری با بخش خصوصی لازم است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 1 =