کد خبر : 7659
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۹:۳۳

قهرمان رده جوانان مسابقات فوتسال جام تبریز ۲۰۱۸ مشخص شد

قهرمان رده جوانان مسابقات فوتسال جام تبریز ۲۰۱۸ مشخص شد

با برگزاری دیدارهای رده‌بندی و فینال مسابقات فوتسال جام تبریز ۲۰۱۸ در رده جوانان، تیم قهرمان این رده مشخص شد. به گزارش آوای سهند و به نقل از سازمان ورزش شهرداری تبریز، دیدارهای رده‌بندی و فینال مسابقات فوتسال جام تبریز ۲۰۱۸ شب گذشته (پنجشنبه) در سال مملو از تماشاگر علوم پزشکی تبریز برگزار و تیم‌های

به گزارش آوای سهند و به نقل از سازمان ورزش شهرداری تبریز، دیدارهای رده‌بندی و فینال مسابقات فوتسال جام تبریز ۲۰۱۸ شب گذشته (پنجشنبه) در سال مملو از تماشاگر علوم پزشکی تبریز برگزار و تیم‌های اول تا سوم این رده مشخص شدند.

بر این اساس از ساعت ۲۱:۳۰ تیم‌های ستارگان رسالت و ایرانا عباسی در دیدار رده‌بندی جوانان به مصاف هم رفتند که در دقیقه ۸ این بازی مهدی ندامت برای ستارگان رسالت گلزنی کرد اما فرصت‌های دو تیم در ادامه بازی بی‌ثمر بود تا نیمه نخست این دیدار با برتری یک – صفر ستارگان رسالت به پایان برسد.

در نیمه دوم دیدار نیز ایرانا عباسی برای جبران نتیجه به میدان رفت و موفق شد در دقایق ۲۳ و ۳۶ توسط محمد جدیری و نیما جنانی به گل برسد تا این دیدار را با برتری دو – یک به پایان برساند. با این نتیجه، ایرانا عباسی موفق شد مقام سوم مسابقات فوتسال جام تبریز ۲۰۱۸ در رده جوانان را کسب کند.
در دیدار دوم شب گذشته که در سالن علوم پزشکی تبریز برگزار شد، تیم‌های دوچرخه امید رضوانشهر و آذرخش پاستور در فینال رده جوانان به مصاف هم رفتند که این دیدار نیز همچون دیدار رده‌بندی، ۳ گل در بر داشت.

در نیمه نخست دیدار فینال رده جوانان رامین محبی موفق شد دروازه آذرخش را باز کند اما آذرخشی‌ها نتوانستند به دروازه دوچرخه امید برسند و نیمه اول این بازی با برتری یک-صفر دوچرخه امید رضوانشهر به پایان رسید.
در نیمه دوم، شهرام دهقان نژاد و مرتضی تیرانداز موفق شدند دروازه حریف خود را باز کنند تا این بازی در نهایت با برتری دو- یک آذرخش پاستور به پایان برسد. با نتیجه این دیدار، آذرخش به عنوان قهرمانی و دوچرخه امید به مقام نائب قهرمانی رده جوانان مسابقات فوتسال جام تبریز ۲۰۱۸ دست یافتند.

گفتنی است، دیدارهای امشب در حضور شهردار، مسئولان شهری و مسئولان سازمان ورزش شهرداری تبریز برگزار شد. استقبال هواداران از این دیدارها نیز بی‌نظیر بوده و پس از تکمیل ظرفیت سالن علوم پزشکی، تعدادی از علاقه‌مندان پشت درهای بسته ماندند.

امتیازدهی post

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × پنج =