کد خبر : 7939
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳

قلمع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز در ورودی شرق تبریز

قلمع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز در ورودی شرق تبریز

شهردار تبریز گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز در ورودی شرق این شهر و در مسیر حریم بستر مهرانه رود از ورودی دروازه تهران برچیده می شود. به گزارش آوای سهند ، ایرج شهین باهر، شهردار کلانشهر تبریز در این خصوص گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم بستر و نیز محدود شدن مسیر مهرانه رود،

شهردار تبریز گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز در ورودی شرق این شهر و در مسیر حریم بستر مهرانه رود از ورودی دروازه تهران برچیده می شود.

به گزارش آوای سهند ، ایرج شهین باهر، شهردار کلانشهر تبریز در این خصوص گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم بستر و نیز محدود شدن مسیر مهرانه رود، یکی از اصلی ترین عوامل وقوع آبگرفتگی و سیلاب به هنگام بارش های فصلی به شمار می آید.

 

وی اظهار داشت: از این رو با هماهنگی نهادهای ذیربط از جمله آب منطقه ای آذربایجان شرقی، طرح قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز و نیز لایروبی مسیر مهرانه رود از سمت ورودی شرق تبریز در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

شهین باهر با اشاره به اینکه این پروژه در راستای احیای مجموعه گردشگری و تاریخی خلعت پوشان اجرایی می شود یادآور شد: شهرداری کلانشهر تبریز برای احیای مجموعه خلعت پوشان و ساماندهی مسیر مهرانه رود از سمت شرق، حدود سه میلیارد تومان هزینه خواهد کرد.

یعقوب هوشیار، شهردار منطقه ۵ کلانشهر تبریز نیز اظهار داشت: در راستای احیای مجموعه برج خلعت پوشان در مسیر جاده تهران، ساماندهی مسیر بستر مهرانه رود به طول شش کیلومتر توسط منطقه پنج آغاز شده است.

وی تصریح کرد: در فاز اول این پروژه نسبت به رفع تصرف ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم بستر مهرانه رود اقدام می شود.

هوشیار خاطرنشان کرد: پس از اتمام فاز اول این پروژه، عملیات عمرانی این پروژه با هدف تبدیل ورودی شرقی مهرانه رود به یکی از مناطق تفریحی و گردشگرپذیر تبریز اجرایی خواهد شد.

امتیازدهی post

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده + 18 =