کد خبر : 2042
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۷:۳۷

قلعه‌نویی: کاش بازی فردا در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار می‌شد/ به نفع سروش است تا آخر فصل در تراکتورسازی بماند

قلعه‌نویی: کاش بازی فردا در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار می‌شد/ به نفع سروش است تا آخر فصل در تراکتورسازی بماند

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: کاش دیدار فردا در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شد. به گزارش نگاه، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: بسیار خوشحالم که در اصفهان حضور پیدا کردم چون اصفهان را به نوعی شهر دوم خودم می‌دانم و

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: کاش دیدار فردا در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شد.

به گزارش نگاه، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: بسیار خوشحالم که در اصفهان حضور پیدا کردم چون اصفهان را به نوعی شهر دوم خودم می‌دانم و جا دارد از مدیران باشگاه سپاهان هم به دلیل اینکه زمین تمرین به ما دادند تشکر کنم.

وی افزود: هر ۲ تیم به دنبال ارائه فوتبال زیبا هستند و ای کاش این دیدار در نقش جهان برگزار می‌شد. ذوب آهن تیمی تاکتیکی و تکنیکی است و نقط قوت بسیار خوبی دارد که با دوندگی بیشتر و با برنامه بهتر بتوانیم آنها را مهار کنیم و در مقابل تراکتورسازی هم با جایگاه خوبش در جدول لیگ برتر و راهیابی به این مرحله از مسابقات نشان می‌دهد که تیمی خوب و عالی است.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز اذعان کرد: امیدوارم کیفیت زمین به گونه‌ای باشد که هواداران از کیفیت بازی لذت ببرند. جای تاسف دارد در قرن بیست و یکم در کشوری زندگی می‌کنیم که قدمت تاریخی بسیاری دارد اما ۲۰ زمین فوتبال خوب نداریم. درخواست من از وزیر ورزش و جوانان که از جنس ورزش می‌باشد این است که استادیوم که نه حداقل چند زمین فوتبال با کیفیت در اختیار فوتبال کشورمان قرار دهد.

وی خاطرنشان ساخت: به گچساران که رفته بودیم، از شرایط موجود در این ورزشگاه تأسف خوردم. به این دلیل که با توجه به امکانات آن‌جا، جای یک ورزشگاه درجه یک در این شهر خالی است. نیروی انسانی کشور ما نیروی برتر است، اما متأسفانه امروز دغدغه من مربی این است که زمین فوتبال در هر بازی چیست.

قلعه‌نویی با اشاره به شرایط تیم ذوب‌آهن اصفهان بیان کرد: ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است که فوتبال روانی را به اجرا می‌گذارد و در چند روزی که فرصت داشتیم این تیم را به خوبی آنالیز کرده‌ایم. رجب‌زاده در ذوب‌آهن می‌تواند الگویی برای بازیکنان جوان ما باشد که تنها ۲ ساعت تمرین را به تیم خود اختصاص می‌دهند و بقیه ساعات روز، در فضای مجازی هستند.

وی با بیان اینکه ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی زیر نظر سعید آذری دارد، یادآور شد: با این حال، این تیم اصفهانی زمین چمن خوبی ندارد و باشگاه اصفهانی طی سال‌های اخیر بار سپاهان را نیز بر دوش کشیده است. با این حال، باید به سمتی برویم که استادیوم‌های ما در شأن مردم‌ فوتبال‌دوست ما باشند.

سرمربی تراکتورسازی درباره نخستین بازی تیمش مقابل تیم لیگ برتری در جام حذفی ابراز داشت: بازی با تیم‌های لیگ دسته اول و لیگ ۲ به مراتب سخت‌تر از بازی با تیم‌های لیگ برتری هستند و هر چه با تیم‌های لیگ برتری بازی کنیم، برای ما بهتر است. در واقع می‌توانم بگویم که سخت‌ترین دیدار ما در جام حذفی، مقابل ملوان بود.

قلعه‌نویی در مورد آخرین وضعیت سروش رفیعی و شایعه توافق این بازیکن با پرسپولیس گفت: در این چند سالی که مربیگری می‌کنم نه با بازیکنی برای حضور در تیمم صحبت کرده‌ام و نه می‌دانم که قراردادشان چقدر است، همانطور که از قرارداد همکارانم هم خبری ندارم و لیستی را به باشگاه می‌دهم و طبق آن بازیکن می‌خواهم. من در تبریز صبح‌ها در سالنی تمرین می‌کنم و یک روز اتفاقی سروش را در این سالن دیدیم. آنجا با این بازیکن صحبت کردم و به او توضیح دادم که یکی دو بازیکن برایش می‌توانند تجربه خوبی باشند زیرا زمانی که از تراکتور جدا شدند شرایط خوبی نداشتند.

وی ادامه داد: من حتی به او گفتم که در نیم فصل دوم فرصت بسیار کم است و به لحاظ محیط پذیری هم احتمال دارد به مشکل بخورد و از همه مهمتر وسط راه اگر کار را رها کنی مردم آذربایجان از تو دلگیر می‌شوند و من به او توصیه کردم که به نفعش است تا آخر فصل در تراکتورسازی بماند و خودش هم تایید کرد.

سرمربی تراکتورسازان عنوان کرد: سروش بازیکن عاقلی است و اولویتش هم حضور در فوتبال اروپاست اما به هر دلیلی اگر از تراکتورسازی جدا شود، مطمئن باشید از او تقدیر و تشکر خواهیم کرد. البته این را هم بگویم که در بحث سربازی سروش اجحاف شد و این بلاها نباید سرش می‌آمد چون او سال‌ها در فجرسپاسی بازی کرده است.

وی در خصوص رای کمیته‌ انضباطی نسبت به هواداران تراکتورسازی در بازی با سپاهان نیز، گفت‌: همیشه حرفم را می‌گویم. خیلی جاها رفته‌ایم که شرایط بدتر بوده است. تراکتورسازی یکی از بهترین تماشاگران را در اختیار دارد. در بازی با سپاهان نیز اتفاق خاصی رخ نداد و فکر نمی‌کنم که رای کمیته‌ انضباطی جالب باشد. حکم کمیته‌ انضباطی جای تعجب دارد و باشگاه ۱۰۰ درصد به این حکم اعتراض می‌کند.

قلعه‌نویی درباره تفاوت ذوب آهن در زمان گل‌محمدی و حسینی نیز، اظهار کرد: من در این زمینه نباید صحبت کنم اما باید بگویم ذوب آهن یک تیم و باشگاه اخلاق مدار، سازنده و به معنای واقعی فرهنگی – ورزشی بوده است. گل محمدی مربی بزرگ و بچه محل مان است. کاری که در ذوب آهن کرده است در حال‌ حاضر به بار نشسته است. باشگاه ذوب آهن گل‌محمدی را به عنوان یک سرمایه به جامعه فوتبال معرفی کرد؛ کاری که در حال‌ حاضر با حمایت از حسینی انجام داده است و حسینی هم با روند رو به جلوی تیمش عیار خود را نشان داد. تیم او فوتبال بازی می‌کند که این موضوع هم به ضرر ماست و هم به نفع ما.

وی در مورد هجمه‌ای که در خصوص بازیکنان سرباز و رفتن به این تیم ایجاد شده نیز، تاکید کرد: سربازی یک قانون است که همه از آن تبعیت می‌کنند. ذوب آهن و دیگر تیم‌ها یک بودجه‌ای را از کارخانه می‌گیرند. بودجه ما نیز به نوعی بازیکنان سربازی است که می‌توانیم در اختیار بگیریم. ما در مورد بودجه تیم‌های دیگر اظهار نظری نمی‌کنیم و از دیگر تیم‌ها نیز چنین توقعی را داریم. لطفا قسمت پر لیوان را نگاه کنید. این که چرا بیشتر بازیکنان دوست دارند به تراکتورسازی بیایند به خاطر این است که می‌توانند در شرایط خوب و در مقابل تماشاگران پر شور احیا شوند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در پایان در مورد دیدار شب گذشته‌اش با علی کریمی در هتل کوثر اصفهان گفت: علی کریمی بازیکن من بوده است و به خاطر اینکه دیداری با هم داشته باشیم شب گذشته به هتل ما آمد ولی هر مربی دوست دارد کریمی بازیکنش باشد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × دو =