کد خبر : 12609
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲

قره‌باغی: ساکن تبریزم و در آمریکا زندگی نمی‌کنم

قره‌باغی: ساکن تبریزم و در آمریکا زندگی نمی‌کنم

اسفندیار قره باغی آهنگساز و خواننده تبریزی با انتشار ویدیویی از سکونت خود در تبریز خبرداد. مدتی است تب شایعه در فضای مجازی داغ داغ است. برخی از کانال‌ها با اهدافی نامعلوم و در شرایطی که ذهن مخاطب آماده پذیرش اخبار خاص است، یک خبر کذب و دروغ را با کنارهم گذاشتن چند متن و

اسفندیار قره باغی آهنگساز و خواننده تبریزی با انتشار ویدیویی از سکونت خود در تبریز خبرداد.

مدتی است تب شایعه در فضای مجازی داغ داغ است. برخی از کانال‌ها با اهدافی نامعلوم و در شرایطی که ذهن مخاطب آماده پذیرش اخبار خاص است، یک خبر کذب و دروغ را با کنارهم گذاشتن چند متن و تصویر و هم‌خوانی آن با یکدیگر به خورد مخاطب می‌دهند و افرادی که اطلاع کافی از موضوع مذکور ندارند با صحیح پنداشتن خبر، آن را به دوستان ارسال می‌کنند.

چندی روزی است، در کنار انتشار اخبار مروبط به آمریکا و حضور برخی از فرزندان مسئولین در این کشور، تعدادی از کانال‌ها و صفحات مجازی با انتشار عکس استاد اسفندیار قره‌باغی، آهنگساز و خواننده سرود معروف” آمریکا آمریکا مرگ به نیرنگ تو” وی را مقیم و ساکن آمریکا معرفی کرده‌اند.

پیرو این خبر، قره‌باغی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به شایعه مذکور واکنش نشان داد و در کلیپی با عنوان تفسیر باخودتان گفت که من ساکن تبریز هستم و این خبرها همگی کذب است. حال باید دانست چنین اخباری با چه نیت‌هایی در فضای مجازی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + 10 =