کد خبر : 12998
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰

فیلم مستند روایی « دل سپرده» رونمایی می شود

فیلم مستند روایی « دل سپرده» رونمایی می شود

 سرپرست حوزه هنری استان آذربایجان شرقی گفت: همزمان با سالروز وفات حضرت معصومه (س)، فیلم مستند روایی « دل سپرده» که روایتی از زندگی شهید مدافع حرم، محمدرضا فخیمی دارد، رونمایی می شود. به گزارش آوای سهند، سید محمد حسین بلاغی با اعلام این خبر بیان داشت: در این مستند زندگی و شخصیت این شهید

 سرپرست حوزه هنری استان آذربایجان شرقی گفت: همزمان با سالروز وفات حضرت معصومه (س)، فیلم مستند روایی « دل سپرده» که روایتی از زندگی شهید مدافع حرم، محمدرضا فخیمی دارد، رونمایی می شود.

به گزارش آوای سهند، سید محمد حسین بلاغی با اعلام این خبر بیان داشت: در این مستند زندگی و شخصیت این شهید مدافع حرم به تصویر کشیده شده است.

وی افزود: فیلم مستند روایی « دل سپرده» روز سه شنبه ۲۷ آذر ماه سال جاری راس ساعت ۱۵ در محل سالن همایش کانون فرهنگی هنری بسیج  واقع در خیابان حافظ رونمایی می شود.
وی ادامه داد: این فیلم به تهیه کنندگی حوزه هنری استان و به کارگردانی حجت رنجبری تولید شده است.
بلاغی گفت: آیین رونمایی فوق توسط حوزه هنری استان و با همکاری معاونت فرهنگی سپاه عاشورا، بسیج هنرمندان، ستاد پشتیبانی مدافعین حرم و جبهه مطالعات فرهنگی برگزار می شود و شرکت برای عمومی در این آیین آزاد است.
وی اضافه نمود: از آیتم های ویژه آیین رونمایی از فیلم مستند روایی« دل سپرده» سخنرانی پدر شهید محمد رضا فخیمی، شعرخوانی و مداحی می باشد.
وی خاطر نشان کرد: تمامی خانواده های شهدای مدافع حرم تبریز در آیین فوق حضور می یابند.

سرپرست حوزه هنری استان خاطر نشان کرد: شهید “محمدرضا فخیمی “، از دلاورمردان آذربایجان است که ۲۸ آذر ۱۳۹۴ به دست نیروهای تکفیری در حلب سوریه به شدت مجروح و پس از دو روز ماندن در کما، به فیض شهادت نائل شد.

بلاغی تصریح کرد: این دلیر مرد ۲۴ ساله خطه آذربایجان، اصالتا از اهالی شهرستان هریس آذربایجان شرقی و ساکن تبریز بود که نخستین شهید  مدافع حرم شهرستان هریس محسوب می‌شود.
گفتنی است، وی تنها ۱۵روز از اولین اعزام خود به سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × دو =