کد خبر : 22454
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷

بجای کرونا هراسی به کرونایی زدایی برسیم

بجای کرونا هراسی به کرونایی زدایی برسیم

رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز در صحن علنی این شورا با اشاره به روند شیوع بیماری کرونا در آذربایجان شرقی، گفت: بجای کرونا هراسی به کرونایی زدایی برسیم. به گزارش نگاه، شهرام دبیری صبح امروز ۱۱ اسفند سال ۹۸ در صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر تبریز با اشاره به اینکه آمار مبتلایان به کرونا دقیق

رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز در صحن علنی این شورا با اشاره به روند شیوع بیماری کرونا در آذربایجان شرقی، گفت: بجای کرونا هراسی به کرونایی زدایی برسیم.

به گزارش نگاه، شهرام دبیری صبح امروز ۱۱ اسفند سال ۹۸ در صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر تبریز با اشاره به اینکه آمار مبتلایان به کرونا دقیق نیست، گفت: فقط از تعداد فوتی های مبتلا به کرونا آمار دقیقی داده می شود.

وی با تاکید بر اینکه باید به جای کروناهراسی به سوی کرونازدایی رسید، افزود: در آموزش، پیشگیری و ضدعفونی محیط شهری جدی باشیم تا با عزم عمومی این مشکل حل شود.

وی ادامه داد: از شهروندان عزیز نیز کمال تشکر را داریم که به توصیه های بهداشتی عمل کرده و توانسته ایم از کروناویروس پیشگیری نموده و محدودسازی نماییم.

رئیس شورای اسلامی‌کلانشهر تبریز اضافه کرد: کرونا در آذربایجان شرقی تنها سه نفر را به کام مرگ فرستاده است در حالی که رعایت مسائل بهداشتی، اصلی ترین راه حل غلبه بر آن است.

دبیری با مقایسه تعداد فوتی از بیماری کرونا با سایر حوادث مانند سوانح جاده ای، دیابت و  تعداد فوتی که در اثر کرونا در آذربایجان شرقی اتفاق می افتد، گفت:در حالیکه از ۸۰ هزار مبتلا تنها سه هزار نفر جانشان را از دست داده‌اند، رقم فوتی‌های تصادفات در همین بازه بسیار بیشتر بوده است، مسائل بهداشتی، اصلی ترین راه حل غلبه بر کرونا است.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده + دو =