کد خبر : 11493
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۸:۰۹

فعالیت ۱۸ دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان های استان

فعالیت ۱۸ دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان های استان

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان آذربایجان شرقی از فعالیت ۱۸ دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان های استان خبر داد. به گزارش آوای سهند به نقل از مهر ، سردار محمد یوسف شاکری ظهر امروز چهارشنبه در دیدار با امام جمعه شهرستان بستان آباد اظهار داشت: بیش از ۳۰۰۰نفر در خادمیاری تاکنون

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان آذربایجان شرقی از فعالیت ۱۸ دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان های استان خبر داد.
امام رضا -حرم

به گزارش آوای سهند به نقل از مهر ، سردار محمد یوسف شاکری ظهر امروز چهارشنبه در دیدار با امام جمعه شهرستان بستان آباد اظهار داشت: بیش از ۳۰۰۰نفر در خادمیاری تاکنون ثبت نام کرده اند.

وی ادامه داد : روش کار در این ستادها خداجویی و بر وحدت وهمدلی بنا شده است و کسانی که در این کارمعنوی وارد شده اند همه آنها دلشان با خدا و اهل بیت است.

وی اضافه کرد: تاکنون ۱۸دفتر نمایندگی در شهرستان های استان در زمینه های خادمیاران زیارت (زیارت اولی ها و زائران محروم) خادمیاران وقف و نذر، خادمیاران فرهنگی و آموزشی، خادمیاران اطعام و حمایت مالی ازمحرومین، خادمیاران ستادی، خادمیاران بهداشت و درمان، خادمیاران اردوهای جهادی و فنی مهندسی، خادمیاران کارآفرینی و اشتغال آغاز به کار کرده اند.

وی یاد آور شد: کسانی که علاقه مند به عضویت در این طرح ها هستند می توانند با مراجعه به دفاتر آستان قدس با ثبت نام و کسب مهارت های لازم جهت ادامه کار همکاری کنند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + 1 =