کد خبر : 42653
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱

فضای سبز معابر مرکزی تبریز ساماندهی می‌شود

فضای سبز معابر مرکزی تبریز ساماندهی می‌شود
شهردار منطقه ۸ تبریز گفت: به منظور توسعه فضای سبز، واکاوی فضای سبز با هرس، فرم دهی، شخم زنی، آبیاری و کاشت انواع درختچه در معابر سطح حوزه، انجام می شود.

به گزارش شهریار، حسین منیری فر افزود: ساماندهی فضای سبز توسط عوامل فضای سبز منطقه هشت و با هدف افزایش زیبایی بصری و توسعه فضای سبز شهری در معابر مرکزی شهر در حال اجراست که تا پایان فصل بهار تداوم خواهد یافت.

وی ادامه داد: در قالب این طرح، درختچه های معابر نیز هرس و فرم دهی می شوند.

وی همچنین از رنگ آمیزی و نوسازی ایستگاه های اتوبوس در محدوده شهرداری منطقه ۸ خبر داد.

منیری فر با اعلام این مطلب افزود: در راستای زیباسازی محیط شهری، در کنار  خط کشی معابر عابر پیاده و سواره رو، عملیات رنگ آمیزی ایستگاه های اتوبوس نیز توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۸، در حال اجراست که بعد از نوسازی  و در اختیار شهروندان گرامی قرار خواهند گرفت.

وی افزود: عوامل حمل و نقل و ترافیک منطقه ۸ از ماه های اخیر اقدام به اجرای خط کشی ترافیکی در کنار رنگ آمیزی ترافیکی تجهیزات شهری کرده اند که علاوه بر نوسازی، منجر به زیباسازی محدوده منطقه ۸ شده است.

آغاز عملیات کفسازی پیاده رو ها در خیابان رضانژاد

حسین منیری فر ضمن مهم برشمردن سنگفرش پیاده رو های این خیابان افزود: خیابان رضا نژاد یکی از مهم ترین معابر شهری منطقه ۸ می باشد که به دلیل تخریب بخشی از سنگفرش پیاده رو ها، شهرداری منطقه ۸ اقدام به  نوسازی سنگفرش پیاده رو ها در این خیابان کرده است.

وی به حجم این پروژه اشاره کرده و گفت: کفسازی پیاده رو های خیابان رضا نژاد به طول ۵۰۰ متر و عرض ۲ متر در ضلع غربی این خیابان حال اجراست که با کفپوشهای قالبی رنگی سنگفرش می شود.

شهردار منطقه ۸ در پایان گفت: استاندارد سازی معابر شهری جزو اولویتهای شهرداری منطقه ۸ است که در این راستا شهرداری منطقه ۸ طی سال ۱۴۰۲ اقدام به کفسازی و سنگفرش ۲۸ هزار متر مربعی معابر سطح حوزه کرده است.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × دو =