کد خبر : 19719
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰

فشار بر مجلس در بررسی لوایح قابل قبول نیست/ ایجاد سامانه‌ای برای اخذ نظرات مردم

فشار بر مجلس در بررسی لوایح قابل قبول نیست/ ایجاد سامانه‌ای برای اخذ نظرات مردم

فرهنگی گفت: آنچه که پذیرفتنی نیست، توهین و فشار به مجلس بابت بررسی طرح‌ها و لوایح است که باید این رفتار ناپسند، تقبیح شود. به گزارش سهند،  محمد حسین فرهنگی، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، در خصوص ایجاد سامانه‌ای برای اخذ نظرات مردمی پیرامون طرح‌ها و لوایح در مجلس، اظهار داشت: ایجاد این سامانه

فرهنگی گفت: آنچه که پذیرفتنی نیست، توهین و فشار به مجلس بابت بررسی طرح‌ها و لوایح است که باید این رفتار ناپسند، تقبیح شود.

به گزارش سهند،  محمد حسین فرهنگی، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، در خصوص ایجاد سامانه‌ای برای اخذ نظرات مردمی پیرامون طرح‌ها و لوایح در مجلس، اظهار داشت: ایجاد این سامانه ارتباطی به سیاست‌های کلی قانونگذاری ندارد و اقدامی مناسب است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: قطعا مراکزی مانند مرکز پژوهش‌های مجلس می‌توانند به عنوان نهاد مسئول، این نظرات را مورد استفاده قرار دهند.

وی افزود: اخذ نظرات انتقادی مردم نسبت به طرح‌ها و لوایح اقدام صحیحی است و می‌تواند مسیر را برای قانون نویسی هموار کند. آنچه که پذیرفتنی نیست، توهین و فشار به مجلس بابت بررسی طرح‌ها و لوایح است که باید این رفتار ناپسند، تقبیح شود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در خصوص اقدام برای تعیین ساز و کاری جهت سنجش قوانین، گفت: اگر مراد از سنجش قوانین، تعیین زمان ضرورت تغییرات مصلحت اندیشانه در قوانین باشد که اقدام را یا مجمع تشخیص مصلحت نظام باید تعیین کند یا اینکه ساز و کاری تعیین شود و چارچوب هایی را برای آن طراحی کنند تا ساماندهی شود.

انتهای پیام/

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × چهار =