کد خبر : 15185
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷

فروش بلیط مسابقات تیم ملی والیبال در دقایق اولیه

فروش بلیط مسابقات تیم ملی والیبال در دقایق اولیه

بلیط دیدارهای تیم والیبال جمهوری اسلامی ایران در هفته چهارم لیگ ملت های جهان در همان دقایق اولیه به فروش رسیده و مدیرکل ورزش و امور جوانان اردبیل از شهروندانی که موفق به تهیه بلیط نشدند عذرخواهی کرد. به گزارش آوای سهند به نقل از ایرنا، دیشب فروش بلیط بازی روز سوم این مسابقات بین

بلیط دیدارهای تیم والیبال جمهوری اسلامی ایران در هفته چهارم لیگ ملت های جهان در همان دقایق اولیه به فروش رسیده و مدیرکل ورزش و امور جوانان اردبیل از شهروندانی که موفق به تهیه بلیط نشدند عذرخواهی کرد.

به گزارش آوای سهند به نقل از ایرنا، دیشب فروش بلیط بازی روز سوم این مسابقات بین تیم ملی والیبال ایران و فرانسه از ساعت ۱۹ آغاز شد و در همان دقایق اولیه به فروش رسید.

بهرام آقاخانی، مدیرکل ورزش و امور جوانان استان اردبیل ضمن عذرخواهی از هموطنانی که موفق به خرید بلیط بازی‌ها نشدند گفت: با توجه به محدود بودن ظرفیت سالن بازی‌ها تعداد بلیط ها هم محدود بوده است.

او افزود: هر شهروند با درج شماره ملی خود فقط مجاز به تهیه یک فقره بلیط بوده و ورود به سالن مسابقات با کنترل بارکد توسط سامانه بارکد خوان و شماره ملی با رؤیت کارت ملی مقدور خواهد بود.

آقاخانی اضافه کرد: فروش بلیط هر سه بازی ایران به اتمام رسیده و دیگر بلیط فروشی نخواهد بود و مردم هم مواظب سایت‌های کلاهبردار باشند.

تیم ملی ایران روز جمعه ۳۱ خرداد با پرتغال، شنبه اول تیر با استرالیا و یکشنبه دوم تیر با فرانسه بازی می‌کند.

بازی‌های تیم ملی ساعت ۱۸.۳۰ برگزار می‌شود.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × پنج =