کد خبر : 19386
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۴ مهر ۱۳۹۸ - ۷:۲۳

فرماندار تبریز حذف نام شهدا از تابلوهای شهری را رد کرد

فرماندار تبریز حذف نام شهدا از تابلوهای شهری را رد کرد

فرماندار تبریز با اشاره به شائبه شهیدزدایی از برخی تابلوهای شهری با رد این مساله، اعلام کرد: تاکنون هیچ سند و مدرکی مبنی بر حذف نام شهیدان به دست ما نرسیده است. به گزارش سهند، بهروز مهدوی روز چهارشنبه در همایش نقش زنان در دفاع مقدس، خانواده شهدا و مادران و همسران شهدا را چشم و

فرماندار تبریز با اشاره به شائبه شهیدزدایی از برخی تابلوهای شهری با رد این مساله، اعلام کرد: تاکنون هیچ سند و مدرکی مبنی بر حذف نام شهیدان به دست ما نرسیده است.

به گزارش سهند، بهروز مهدوی روز چهارشنبه در همایش نقش زنان در دفاع مقدس، خانواده شهدا و مادران و همسران شهدا را چشم و چراغ ملت و کشور دانست و گفت: ما همیشه مدیون شهدا و خانواده آنها هستیم و هیچ گاه نام و یاد و اهداف شهدا کمرنگ نمی‌شود.

وی گفت: ما به عنوان مسئولان نظام به حفظ حرمت شهدا و گرامی داشت نام و یادشان معتقد بوده و بر این امر پایبند هستیم.

فرماندار تبریز در تشریح چرایی مقدس بودن دفاع اظهار کرد: ما شروع کننده جنگ نبودیم و جوانان ما با هدف دفاع از دین اسلام و ارزش های دینی به جبهه رفتند و هدف‌شان را از قرآن گرفته بودند، به همین جهت دفاع مقدس نام گذاری شد.

مهدوی با بیان اینکه تنها رمز پیروزی ما در جنگ و با دست خالی ایمان و شهادت پذیری جوانان مخلص و از جان گذشته بود، گفت: صدام با محاسبات غلط فکر می کرد در عرض چند روز کار ایران تمام بوده و پیروز جنگ است در حالی که با مقاومت جانانه جوانان مواجه شد و به قول امام راحل (ره) ما در جنگ ابهت ابرقدرت شرق و غرب را در هم شکستیم.

فرماندار تبریز با اشاره به شائبه شهیدزدایی از برخی تابلوهای شهری با رد این مساله، اعلام کرد: تاکنون هیچ سند و مدرکی مبنی بر حذف نام شهیدان به دست ما نرسیده است و از شهرداری و بنیاد شهید نیز در این زمینه استعلام شده است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 + 8 =