کد خبر : 14093
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۷:۳۲

فرماندار تبریز : از ایده های دانشگاهیان استقبال می کنیم

فرماندار تبریز : از ایده های دانشگاهیان استقبال می کنیم

فرماندار در دیدار رییس و هیات رییسه دانشگاه فنی و حرفه ی استان آذربایجان شرقی با وی بر همکاری متقابل و استفاده از ظرفیت های دانشگاه ها و مراکز علمی در پیشبرد برنامه های توسعه تبریز تاکید کرد.   به گزارش آوای سهند ، بهروز مهدوی  در این دیدار که امروز دوشنبه صورت گرفت نقش دانشگاه

فرماندار در دیدار رییس و هیات رییسه دانشگاه فنی و حرفه ی استان آذربایجان شرقی با وی بر همکاری متقابل و استفاده از ظرفیت های دانشگاه ها و مراکز علمی در پیشبرد برنامه های توسعه تبریز تاکید کرد.

 

به گزارش آوای سهند ، بهروز مهدوی  در این دیدار که امروز دوشنبه صورت گرفت نقش دانشگاه ها به ویژه دانشگاه فنی و حرفه ی را به دلیل رویکردهای مهارت محوری آن در کمک به رفع مشکل بیکاری و رونق تولید مهم توصیف کرد.

وی گفت : فرمانداری تبریز از مشاورت و ایده های دانشگاهیان در راستای رفع مشکلات موچود و پیشبرد برنامه های توسعه تبریز استقبال می کند.

مهدوی در واکنش به گزارش دکتر احد بهشتی اصل رییس دانشگاه  فنی و حرفه ی شمال غرب کشور در باره ظرفیت و رویکردها و نیز موفقیت های این دانشگاه ابراز تمایل کرد که به زودی و از نزدیک از فعالیت های این دانشگاه بازدید کند.

بهشتی اصل در گزارش خود اشاره کرد که رویکردهای آموزشی و پژوهشی در این دانشگاه به گونه ی است که بیش از ۷۵ درصد از فارغ التحصیلان آن بلافاصله بعد از فراغت از تحصیل جذب بازار کار می شوند.

وقت نیوز

وی گفت : با توجه به نیازهای جامعه رویکرد برنامه های آموزشی در این دانشگاه ماموریت گرا و مهارت محور است و به گونه معنی داری ارتباط صنعت با دانشگاه در این مرکز علمی و فنی عینت یافته است.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ی آذربایجان شرقی از این دانشگاه به عنوان دانشگاه نسل سوم نام برد و با اشاره به تامگذاری سال جدید به نام سال رونق تولید گفت : از همه ظرفیت های علمی و پژوهشی دانشگاه برای کمک به تحقق شعار امسال و اشتعغال استفاده خواهیم کرد.

وی افزود : در همین ارتباط ضمن تقویت مراکر نوآوری  ، فرایند تولید و آموزش را در کنار هم قرار خواهیم داد تا از قبل آن بتوانیم آموزش های مهارتی را توسعه و به تولید کمک کنیم .

بهشتی اصل همچنین آمادگی دانشگاه را برای همکاری های متقابل با فرمانداری تبریز به ویژه در حوزه صنعت و کمک به رفع مشکلات کارگری اعلام کرد.

دانشگاه فنی و حرفه ی آذربایجان شرقی یکی از قدیمی ترین و کاربردی ترین دانشگاه های استان است که هم اکنون با یک دانشکده و هشت آموزشکده مشغول تربیت و آموزش دانشجویان در حوزه های فنی و حرفه ی است .
براساس آمارهای محلی اکثر فارغ التخصیلان و دانش آموختگان این دانشگاه به دلیل برخورداری از مهارت های علمی و کاربردی بعد از فراغت از تحصیل جذب بازار کار می شوند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 + 1 =