کد خبر : 12180
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ - ۸:۲۳

فردی با سود فروش ۲۴۰ میلیون دلار ارز دولتی کارخانه ای را در تبریز خرید/ اعتراف فرد دستگیر شده

فردی با سود فروش ۲۴۰ میلیون دلار ارز دولتی کارخانه ای را در تبریز خرید/ اعتراف فرد دستگیر شده

دادستان تهران گفت: فردی ۲۴۰ میلیون دلار ارز دولتی اخذ نموده و آن را در بازار آزاد فروخته و با سود حاصله و با ما‌به‌التفاوت بهای ارز دولتی و آزاد، کارخانه‌ای را در تبریز خریده است.     به گزارش آوای سهند، عباس جعفری دولت‌آبادی روز شنبه ۲۸ مهرماه در ششمین نشست دادستانی تهران با حضور مدیران مسؤول

دادستان تهران گفت: فردی ۲۴۰ میلیون دلار ارز دولتی اخذ نموده و آن را در بازار آزاد فروخته و با سود حاصله و با ما‌به‌التفاوت بهای ارز دولتی و آزاد، کارخانه‌ای را در تبریز خریده است.

 

 

به گزارش آوای سهند، عباس جعفری دولت‌آبادی روز شنبه ۲۸ مهرماه در ششمین نشست دادستانی تهران با حضور مدیران مسؤول سایت‌ها و روزنامه‌های اقتصادی در تشریح وضعیت برخی از پرونده‌های ارزی اظهار داشت: فردی ۲۴۰ میلیون دلار ارز دولتی اخذ نموده و آن را در بازار آزاد فروخته و با سود حاصله و با ما‌به‌التفاوت بهای ارز دولتی و آزاد، کارخانه‌ای را در تبریز خریده است.

وی افزود: وقتی فهرست دریافت‌کنندگان ارز رسانه‌ای شد، این فرد تحت تعقیب قضایی قرار گرفت و در تحقیقات اعتراف کرد که ارزهای دولتی را فروخته و از ما به التفاوت قیمت دولتی و آزاد، کارخانه ­ای خریداری کرده است.

جعفری دولت آبادی از این قبیل پرونده‌ها به عنوان مشکلات واقعی اقتصادی کشور یاد کرد و بیان داشت: اگر نظارت و مدیریت درستی صورت می‌گرفت، قطعاً این‌گونه اقدام نمی‌شد؛ این در حالی است که دریافت کننده ارز باید اسناد واقعی ارائه نماید تا موضوع بررسی شود.

دادستان تهران خاطرنشان کرد: وقتی ارز را به افرادی می‌دهند و نظارتی هم صورت نمی‌گیرد، قوه قضاییه وظیفه‌ی ورود به موضوع را دارد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 1 =