کد خبر : 30161
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۸

فرجام تراکتور در نیم‌فصل با تساوی خانگی/ کامبک شاگردان سولدو کامل نشد

فرجام تراکتور در نیم‌فصل با تساوی خانگی/ کامبک شاگردان سولدو کامل نشد

تراکتور نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال را با تساوی یک بر یک مقابل میهمانش نساجی مازندران به اتمام رساند.

به گزارش نگاه، تراکتور در آخرین بازی خود در نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال بعدازظهر امروز (پنجشنبه) در تبریز میزبان نساجی بود که در این بازی علیرغم نمایش برتر مقابل حریف خود با تساوی یک بر یک متوقف شد.

شاگردان زوانیمیر سولدو در نیمه اول تیم برتر میدان بودند و چندین بار تا آستانه باز کردن دروازه نساجی پیش رفتند اما درخشش علیرضا حقیقی مانع از گلزنی آن‌ها شد.

در این نیمه میزبان بدشانس هم بود چراکه علی دشتی و محمد مسلمی‌پور، دو بازیکن کناری خود را به دلیل مصدومیت از دست داد و برنامه‌های تاکتیکی این تیم با دو تعویض اجباری تغییر یافت.

با این حال، در نیمه دوم نیز سرخ‌پوشان تراکتور کار را بهتر آغاز کردند اما برخلاف جریان بازی در دقیقه ۵۵ این سرمه‌ای‌پوشان نساجی بودند که توانستند به گل برسند.

سانتر مسعود شجاعی به روی دروازه پس از چند فعل‌وانفعال و خروج اشتباه محمدرضا اخباری درنهایت با ضربه سر امیرمهدی جان‌ملکی به گل تبدیل شد و یاران الهامی‌پیش افتادند.

بعد از این گل، جدال دو تیم یک طرفه شد و تراکتور با حملات خود نساجی را به عقب راند و سرانجام در دقیقه ۷۹ موفق شد بازی را به تعادل بکشد.

محمد قنبری از جناح راست توپ را به روی دروازه ارسال کرد و هادی محمدی مدافع پیش‌تاخته تراکتور در تیر نخست و بدون مزاحم با ضربه سر توپ را با تور دروازه میهمان آشنا کرد.

تراکتور که با این گل به بازی برگشته بود، در ادامه به دنبال زدن گل برتری بود اما فشار حملاتش در دقایق آخر حاصلی نداشت و کامبک پرشورها کامل نشد.

بدین‌ترتیب، مصاف دو تیم در روز گلزنی مدافعان با تساوی یک بر یک به اتمام رسید که با این نتیجه، تراکتور نیم‌فصل نخست را با ۱۳ امتیاز و حضور در رده سیزدهم جدول به پایان رساند.

در سمت مقابل، نساجی هم با کسب یک امتیاز شیرین از این بازی خارج از خانه ۲۰ امتیازی شد و با حفظ موقت مکان هشتم به کار خود در دور رفت مسابقات خاتمه دادند.

گروه داوری: داور: محمدرضا اکبریان – کمک‌ها: محسن سلطانی و علی رعیت – داور چهارم: شبیر بهروزی / ناظر داوری: محسن قهرمانی

تراکتور: محمدرضا اخباری، هادی محمدی، آرش قادری، محمد مسلمی‌پور (۴۰- سعید ایران‌خواه)، شاهین ثاقبی، ابوالفضل رزاق‌پور، علی دشتی (۲۶- محمد قنبری)، علی نجفی (۸۳- اکبر ایمانی)، رضا دهقانی، پیمان بابایی و محمد عباس‌زاده.
سرمربی: زوونیمیر سولدو

نساجی: علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگی، امیرمهدی جانملکی، حامد شیری، مهرداد عبدی، مرتضی منصوری، حسن نجفی، ایوب کلانتری (۷۰- احسان قهاری)، اکبر صادقی، مسعود شجاعی (۹۰- شاهین طاهرخانی) و رضا جعفری (۷۰- امیرحسین باقرپور).
سرمربی: ساکت الهامی

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − چهارده =