کد خبر : 41733
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰

در جلسه شورای شهرستان تبریز مطرح شد؛

فاجعه‌ تزریق مازوت به هوای تبریز/مشکل مردم بی‌تفاوتی مسئولین!

فاجعه‌ تزریق مازوت به هوای تبریز/مشکل مردم بی‌تفاوتی مسئولین!
رئیس شورای شهرستان تبریز گفت: آلودگی هوا وسعت دید برخی مسئولین را کاهش داده است و آنها عمق فاجعه مازوت سوزی را به درستی درک نکرده اند و فکر می‌کنند که مضرات ناشی از آلودگی فقط برای مردم است!

به گزارش نگاه، پورقلی رئیس شورای شهرستان تبریز ضمن انتقاد از عملکرد نیروگاه تبریز و عدم برخورد جدی نهادهای مربوطه با کارشکنی و دهن کجی صنایع آلاینده اعلام کرد: متاسفانه برخی مسئولین عمق فاجعه مازوت سوزی را به درستی درک نکرده اند و فکر می‌کنند که مضرات ناشی از آلودگی فقط برای مردم است؛ باید صنایع کشور خودشان را با استانداردهای جهانی مطابقت بدهند زیرا که تولید آلودگی یعنی تولید سم برای زندگی مردم.

حکیمه غفوری عضو شورای شهرستان با ارائه پیشنهادی در خصوص این آلودگی گفت؛ همانگونه که در زمان سیل و زلزله ستاد مقابله با بحران تشکیل می‌شود، باید ستاد بحران استانداری نیز برای آلودگی هوا تشکیل گردد.

نمایندگان بخش باسمنج در شورای شهرستان در خصوص آلایندگی به وجود آمده از طرف کلرپارس در محدوده باسمنج عنوان کردند: پسماند های این کارخانه باید درست مدیریت شود تا خدای نکرده به آبهای زیر زمینی نفوذ نکند که موجب خسارات جبران ناپذیری میشود.

همچنین برخی مسائل مربوط به حوزه خسروشاه، بخش سردرود و باسمنج مورد بررسی قرار گرفت.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 + دوازده =