کد خبر : 14913
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۷:۴۴

غول برزیلی در آستانه بازگشت به تراکتور + عکس

غول برزیلی در آستانه بازگشت به تراکتور + عکس

مدافع تنومند برزیلی در آستانه بازگشت به تیم تراکتورسازی قرار گرفته است. به گزارش آوای سهند، سلیو دوس‌سانتوس، مدافع برزیلی سابق تراکتورسازی که بار دیگر مورد توجه مسئولان باشگاه تبریزی قرار گرفته است، طی روزهای اخیر بعد از مذاکره و توافق با مالک و مدیرعامل باشگاه از استانبول راهی تهران شده و در هتل المپیک تهران

مدافع تنومند برزیلی در آستانه بازگشت به تیم تراکتورسازی قرار گرفته است.

به گزارش آوای سهند، سلیو دوس‌سانتوس، مدافع برزیلی سابق تراکتورسازی که بار دیگر مورد توجه مسئولان باشگاه تبریزی قرار گرفته است، طی روزهای اخیر بعد از مذاکره و توافق با مالک و مدیرعامل باشگاه از استانبول راهی تهران شده و در هتل المپیک تهران مستقر شده است.

دوس‌سانتوس فصل قبل به علت مصدومیت تعداد زیادی از بازی‌های تیمش را در لیگ تایلند از دست داده بود، اما در چند هفته آخر مسابقات به میدان رفت. البته او بعد از پایان لیگ تایلند در دی ماه، حدود ۶ ماه هست که بدون تیم است.

این مدافع ۳۱ ساله و تنومند اگر تست‌هاتی پزشکی خود را با موفقیت پشت سر بگذارد، مشکلی برای عقد قرارداد با تراکتور نخواهد داشت. این تیم روز گذشته از بازیکن جدید خود برای لیگ نوزدهم رونمایی کرد و به نظر می‌رسد دوس‌سانتوس خرید پنجم آنها خواهد بود.

یادآور می‌شود، دوس‌سانتوس در نیم‌فصل دوم لیگ چهاردهم و در زمانی که تونی اولیویرا هدایت تراکتورسازی را به عهده داشت به این تیم پیوست و در ۹ بازی آخر لیگ هم برای سرخ‌پوشان به میدان رفت اما در پایان مسابقات از جمع شاگردان تونی جدا و راهی تیم الشعب امارات شد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 + یک =