کد خبر : 18014
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۷:۴۹

عملکرد غیر قابل قبول وزارت کشور و ستاد مدیریت بحران در آتش سوزی جنگل های ارسباران/ قبلا هشدارهای لازم به مسئولان استان داده شده بود

عملکرد غیر قابل قبول وزارت کشور و ستاد مدیریت بحران در آتش سوزی جنگل های ارسباران/ قبلا هشدارهای لازم به مسئولان استان داده شده بود

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر گفت: عملکرد وزارت کشور و ستاد مدیریت بحران در آتش سوزی جنگل های ارسباران غیر قابل قبول و کند بود. به گزارش سهند، محمدحسین فرهنگی در واکنش به آتش سوزی گسترده در جنگل های ارسباران، از مدیریت ضعیت استان در این بحران انتقاد کرد و افزود: مسئولان استان مقصر

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر گفت: عملکرد وزارت کشور و ستاد مدیریت بحران در آتش سوزی جنگل های ارسباران غیر قابل قبول و کند بود.

به گزارش سهند، محمدحسین فرهنگی در واکنش به آتش سوزی گسترده در جنگل های ارسباران، از مدیریت ضعیت استان در این بحران انتقاد کرد و افزود: مسئولان استان مقصر فاجعه پیش آمده هستند.

وی به آتش سوزی های متعدد پیش از این در مراتع و جنگل های ارسباران اشاره کرد و ادامه داد: بعد از آتش سوزی اول در ارسباران راهکارها و هشدارهای لازم به مسئولان مربوطه داده شده بود و انتظار این بود که مسئولان مربوطه به هشدارها توجه لازم را می داشتند.

فرهنگی به بلاتکلیفی مدیریتی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان هم اشاره کرد و گفت: مسئولیت حفظ و حراست از بخش بزرگی از این منابع خدادادی با اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان است که در این شرایط بحرانی مدیریت آن در بلاتکلیفی به سر می برد.

وی سوال کرد: چه ضرورتی داشت مدیری که نه بازنشسته شده و نه عزل شده را در این شرایط حساس جابجا کنند و مدیریت منابع طبیعی استان را بدون مسئول بگذارند و افرادی را برای این مسئولیت در این شرایط حساس در نظر بگیرند که آشنایی با استان نداشتند؟

این نماینده مجلس اظهار داشت: در این خصوص سوالی را از وزیر جهاد کشاورزی مطرح کرده ام که در صحن علنی مجلس طرح خواهد شد.

فرهنگی از سهل انگاری وزارت کشور در بحران آتش سوزی جنگل های ارسباران انتقاد کرد و افزود: عملکرد وزارت کشور و ستاد مدیریت بحران در آتش سوزی جنگل های ارسباران غیر قابل قبول و خیلی کُند بود و رئیس ستاد مدیریت بحران کشور ۴ روز بعد به تبریز آمد و هلیکوپترهای اطفای حریق دیر وارد عمل شدند، هر چند از زمانی که وارد کارشدند موثر بودند و این تاثیر بسیار دیر اتفاق افتاد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 + یک =