کد خبر : 5870
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸

عضو علی‌‌البدل شورای شهر تبریز شکایت خود را به هیئت حل اختلاف استان برد/ مهیا شدن شرایط برای بررسی یک ادعا

عضو علی‌‌البدل شورای شهر تبریز شکایت خود را به هیئت حل اختلاف استان برد/ مهیا شدن شرایط برای بررسی یک ادعا

با شکایت یکی از اعضاء علی‌‌البدل شورای پنجم، حال هیئت حل اختلاف استان آذربایجان‌‌شرقی این امکان را دارد تا مدرک تحصیلی یکی از اعضاء اصلی را بررسی نماید. به گزارش نگاه ، به دنبال اظهارات احمدعلیرضا بیگی درخصوص ایراد قانونی مدرک تحصیلی یکی از اعضاء شورای شهر تبریز و عدم صلاحیت او جهت حضور در

با شکایت یکی از اعضاء علی‌‌البدل شورای پنجم، حال هیئت حل اختلاف استان آذربایجان‌‌شرقی این امکان را دارد تا مدرک تحصیلی یکی از اعضاء اصلی را بررسی نماید.

به گزارش نگاه ، به دنبال اظهارات احمدعلیرضا بیگی درخصوص ایراد قانونی مدرک تحصیلی یکی از اعضاء شورای شهر تبریز و عدم صلاحیت او جهت حضور در پارلمان محلی، یکی از اعضاء علی‌‌البدل شورای پنجم که در شورای چهارم تبریز نیز حضور داشت، شکایت خود را به دبیرخانه هیئت حل اختلاف استان ارائه داد.

گفتنی است؛ براساس گفته‌‌های دبیر کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، مدرک تحصیلی یکی از اعضاء شورای شهر تبریز معادلسازی شده و بر اساس قانون آن فرد نمی‌‌تواند با اتکاء بر آن مدرک بر کرسی شورا بشیند و در صورت احراز این تخلف در هیئت حل اختلاف استان، نامبرده سلب صلاحیت و یکی از اعضاء علی‌‌البدل جایگزین او خواهد شد.

با توجه به انتخاب شهین‌‌باهر به‌‌عنوان شهردار تبریز که نفر چهاردهم انتخابات بود، در صورت سلب عضویت از فرد مذکور، محمدحسن اسوتچی به شورا راه خواهد یافت.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − چهارده =