کد خبر : 10806
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۷:۴۵

عاقبت سردیس های باغ گلستان تبریز

عاقبت سردیس های باغ گلستان تبریز

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز  گفت: سردیس‌های پارک باغ گلستان با هماهنگی سازمان برای مرمت منتقل شده‌اند. به گزارش آوای سهند،علی مدبر در پاسخ به سئوال خبرنگار نصر در خصوص ناپدید شدن سردیس های پارک باغ گلستان، گفت: سردیس های پارک باغ گلستان نیاز به مرمت داشتند به این دلیل برای باز

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز  گفت: سردیس‌های پارک باغ گلستان با هماهنگی سازمان برای مرمت منتقل شده‌اند.

به گزارش آوای سهند،علی مدبر در پاسخ به سئوال خبرنگار نصر در خصوص ناپدید شدن سردیس های پارک باغ گلستان، گفت: سردیس های پارک باغ گلستان نیاز به مرمت داشتند به این دلیل برای باز سازی به مکان دیگری منتقل کردیم.
وی با اشاره به این که این سردیس ها در متناسب با فضای پارک باغ گلستان بازسازی و رنگرزی می شوند ، اذعان داشت: مقرر شده است تعدادی از این سردیس ها را  بعد از مرمت به پارک ها و محوطه های دیگری از شهر منتقل کنیم.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز افزود: محلاتی که مقرر شده است  این سردیس ها به آن منتقل شوند،محله ای است که خود مشاهیر زندگی خود را در آن گذرانده بودند.
وی در سخنان خود به محله های فلسطین (ملل متحد) ، خانه سلامت و حجتی اشاره کرد و اذعان داشت: برای مثال سردیس زینب پاشا در محل سکونت وی نصب خواهد شد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − یازده =