کد خبر : 39485
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نباید اجازه داد از محدود عون بن علی سوءاستفاده شود بسته هستند

استاندار آذربایجان‌شرقی:

نباید اجازه داد از محدود عون بن علی سوءاستفاده شود

نباید اجازه داد از محدود عون بن علی سوءاستفاده شود
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت و جایگاه تفرجگاه عینالی برای مردم تبریز، گفت: نباید به هیچ‌ وجه اجازه داد که محدوده سازمان عون بن علی به ویژه در شرق آن تحت هر عنوانی مورد سوءاستفاده قرار گیرد.

به گزارش نگاه، عابدین خرّم روز شنبه در جلسه هیات مدیره سازمان عمران عون بن علی (عینالی) با تاکید بر لزوم هم افزایی برای توسعه شایسته این مجموعه اظهار کرد: در این راستا از هر گونه سرمایه گذاری بخش خصوصی در محدوده این تفرجگاه حمایت می کنیم.

وی افزود: هر چند تلاش زیادی برای نگهداری فضای سبز و امکانات موجود در این تفرجگاه می شود، اما توسعه آن تا محدوده سد شهید مدنی باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

استانداری آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: نباید به هیچ‌ وجه اجازه داد که محدوده سازمان عون بن علی به ویژه در شرق آن تحت هر عنوانی مورد سوءاستفاده قرار گیرد.

وی همچنین از اتخاذ تدابیر لازم برای اجرای برنامه های مفرح و فرهنگی در این مجموعه برای مردم تاکید کرد.

شهردار تبریز نیز در این جلسه بر لزوم مشارکت همه دستگاه های خدمت رسان در طرح توسعه محدوده عون بن علی برای خدمت رسانی به مردم تاکید کرد.

یعقوب هوشیار افزود: تفرجگاه عینالی متعلق به همه مردم بوده و خدمت رسانی به شهروندان عزیز در آنجا به عنوان یکی از شناسنامه های تفرجگاهی تبریز به تنهایی از عهده شهرداری بر نمی آید و سایر سازمان ها و نهادها هم باید به وظایف خود در این زمینه عمل کنند.

مدیرعامل سازمان عون بن علی هم در این جلسه اعلام کرد: بودجه این سازمان از ۶۹ میلیارد تومان در سال گذشته به ۱۳۰ میلیارد تومان در سال جاری افزایش یافته است.

بابک دانش پناه افزود: با دستور شهردار تبریز در سال جاری اجرای طرح انرژی پاک در قالب روشنایی داغ کولی تا دره یاران با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

وی همچنین از طراحی و در دست اجرا بودن طرح ورودی به ارتفاعات عینالی از میدان شهید فهمیده با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در سال جاری خبر داد.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.