کد خبر : 39254
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸

آذربایجان‌شرقی در نقشه‌های دشمن همواره از مقاصد اصلی است

آذربایجان‌شرقی در نقشه‌های دشمن همواره از مقاصد اصلی است

استاندار آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی در نقشه‌های دشمن همواره از مقاصد اصلی است و اگر اندکی از حواشی و مدیریت فضای مجازی غفلت کنیم، لطمات جبران ناپذیری وارد می‌شود.

به گزارش نگاه، عابدین خرم در جمع اعضای شورای فضای مجازی آذربایجان شرقی اظهار داشت: یکی از خلا‌های اصلی در مدیریت استان، تشکیلات منسجم برای فضای مجازی بود که با تلاش‌های صورت گرفته هم اکنون نقشه راه شورای فضای مجازی استان تدوین شده است.

وی وظایف این شورا را تولید محتوا، به کارگیری متخصصان، نقطه زنی و واکنش‌های هوشمندانه عنوان و خاطرنشان کرد: اگر چه هر دستگاهی فعالیت‌های مختلفی انجام می‌دهد، اما هم افزایی موجود نیست و این شورا می‌تواند این ضعف را برطرف کند.

وی تاکید کرد: آذربایجان شرقی در نقشه‌های دشمن همواره از مقاصد اصلی است و اگر اندکی از حواشی و مدیریت فضای مجازی غفلت کنیم، لطمات جبران ناپذیری وارد می‌شود.
دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور هم گفت: آذربایجان شرقی به توانمندی‌های چشمگیری در این حوزه دست یافته که می‌تواند سرآمد و الگو باشد و در ماموریت‌های ملی و فراملی به ویژه در منطقه قفقاز ایفای نقش کند.

آقامیری با بیان اینکه فضای مجازی مدیریت صحنه را تغییر داده و بدون شناخت ابزار‌ها و تسلط بر محتوا‌ها ساماندهی این محیط ممکن نیست افزود: بخش عمده‌ای از خدمات در بستر اینترنت است و ارتقای این حوزه رضایمتندی عمومی را افزایش می‌دهد.

رضایی مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان هم گفت: تعیین مدل فضای مجازی ما، شناسایی ابزار‌های حکمرانی، تکنیک‌های روز، ساختار‌ها و سیاست‌ها از مهمترین ارکان مدیریت سایبری است و در این راستا شبکه ملی اطلاعات و مشارکت مردم نقش اساسی دارد.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده + شانزده =