کد خبر : 12367
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۸:۳۳

طرح مطالعاتی جامع پدافند غیرعامل شهر تبریز در دستور کار است/ متروی تبریز نمونه‌های بارز اجرای پیوست‌های پدافند غیرعامل

طرح مطالعاتی جامع پدافند غیرعامل شهر تبریز در دستور کار است/ متروی تبریز نمونه‌های بارز اجرای پیوست‌های پدافند غیرعامل

کریمی گفت: از اجرای پروژه‌هایی که پیوست پدافندی ندارند جلوگیری می‌شود. ضمن اینکه پیوست‌های بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تبریز و متروی تبریز نمونه‌های بارز اجرای پیوست‌های پدافند غیرعامل در استان است      به گزارش آوای سهند علیرضا کریمی در نشست خبری با خبرنگاران، نهادینه سازی و آگاه سازی مردم در مورد پدافند غیرعامل را از اهداف سازمان پدافند

کریمی گفت: از اجرای پروژه‌هایی که پیوست پدافندی ندارند جلوگیری می‌شود. ضمن اینکه پیوست‌های بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تبریز و متروی تبریز نمونه‌های بارز اجرای پیوست‌های پدافند غیرعامل در استان است

طرح مطالعاتی جامع پدافند غیرعامل شهر تبریز در دستور کار است/ متروی تبریز نمونه‌های بارز اجرای پیوست‌های پدافند غیرعامل
    

به گزارش آوای سهند علیرضا کریمی در نشست خبری با خبرنگاران، نهادینه سازی و آگاه سازی مردم در مورد پدافند غیرعامل را از اهداف سازمان پدافند غیرعامل دانست و اظهار داشت: باید از ظرفیت نخبگان و رسانه‌ها برای فرهنگ سازی اقدامات حوزه پدافند غیر عامل استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه اغلب پروژه‌های عمرانی پیوست پدافند غیرعامل دارند تصریح کرد: از اجرای پروژه‌هایی که پیوست پدافندی ندارند جلوگیری می‌شود. ضمن اینکه پیوست‌های بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تبریز و متروی تبریز نمونه‌های بارز اجرای پیوست‌های پدافند غیرعامل در استان است.

کریمی با اشاره به پیشرفت های علمی و تکنولوژی و گسترش فضاهای مجازی از حملات سایبری به عنوان یکی از تهدید های مهم در استان یاد کرد و افزود: همه مردم و مسئولان باید در برابر این فتنه و ترفندها آمادگی داشته باشند.

مدیر کل پدافند غیرعامل یکی دیگر از اولویت های پدافند غیرعامل آذربایجان شرقی را توجه به حل مشکلات آب شرب روستاها و کاهش تنش های آبی عنوان کرد و ادامه داد: در کنار توجه به راهکارهای فرهنگی و جلوگیری از اسراف در مصرف آب، باید برای مواجهه با مشکل کم آبی و مدیریت بهینه مصرف آمادگی و راهکار داشته باشیم.

کریمی با تاکید بر اینکه کسی حق استفاده از سامانه‌های اینترنت و کامپیوتری ادارات دولتی برای بستر ارز دیجیتال را ندارد و در صورت کشف، با شدیدترین احکام، برخورد می‌شود ابراز داشت: باید نحوه استفاده و بهره مندی از ارزهای دیجیتالی قانونمند شود تا نظارت بر آنها هم قانونمند شود. توصیه نمی‌کنیم که شهروندان در این حوزه سرمایه گذاری کنند چراکه ممکن است با قوانین جدید، سرمایه آنها تلف شود.

وی گفت: سطح بندی تمام دارائی های سازمان ها و ارگان ها در دستور کار اداره پدافند غیرعامل استان است و تلاش می شود با تعامل و هماهنگی بین دستگاهی و برگزاری تمرین ها و مانور، میزان آمادگی دستگاه ها را بالا ببریم.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده + هفت =