کد خبر : 13091
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۷:۵۰

ضرورت فیلتر هوشمندانه ذهن مدیران کشور

ضرورت فیلتر هوشمندانه ذهن مدیران کشور

نه شرایط امروز کشور معمولی و عادی است و نه اولین بار است که تنشی بین یک نماینده مجلس و یک فرد عادی یا مسئول اتفاق می افتد ، نه اولین بار است که داماد رئیس جمهور کشور پست می گیرد و  نه اولین بار است که فرزند یک وزیر می شود مشاور یک وزیر

نه شرایط امروز کشور معمولی و عادی است و نه اولین بار است که تنشی بین یک نماینده مجلس و یک فرد عادی یا مسئول اتفاق می افتد ، نه اولین بار است که داماد رئیس جمهور کشور پست می گیرد و  نه اولین بار است که فرزند یک وزیر می شود مشاور یک وزیر دیگر .

 

اینها بعضا به ندرت و بعضا با کثرت در گذشته های دور و نزدیک این کشور اتفاق افتاده اند و گذشته اند و فراموش شده اند.  و صرفنظر از درست و غلط بودنشان معمولا هم در آن زمان ها دایره طرح و تاثیرشان محدود بوده است .
تازگی ها این فضای مجازی و ظرفیت های فراگیر آن است که امروزهایمان را از دیروز متفاوت کرده و در آنی ، واقعه تهران را به سرعت به سراوان و واقعه آبادان را به سرعت به کل تهران می رساند و به فکرها و رفتارها جهت میدهد .
قرار نیست همیشه انعکاس یک فیلم ، جنجال یک خبر و حتی غوغای یک اظهار نظر، چه به عمد و چه به اتفاق ، جریان اداره کشور و تعریف اهم و مهم امور را تعیین و اولویت های ساختار تصمیم گیری و اجرا را به شکل باری به هر جهت و متاثر از تلگرام نوشتها و اینستا گشتها مقدر کند .

به نظرم لازم است به جای شبکه های اجتماعی ، فکر و ذهن مدیران و تصمیم گیران کشور که سرنوشت جامعه در گرو تصمیم آنهاست ، هوشمندانه فیلتر شود تا از این شکل وقایع ، نه بازی بخورند و نه اذهان را بازی بدهند و نه با این جنجال ها ، مشغول بازیگوشی های بی اهمیت شوند .

روزهایمان عادی نیست که به روزمرگی بگذرانیم ، الان ثانیه ها هم حکم سالها را دارند ….

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست + 11 =