کد خبر : 2324
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸

ضرورت بازنگری در بودجه ۹۶ آذربایجان شرقی/کاهش ۱۸٫۵ درصدی اعتبارهای مالی استان در بودجه ۹۶

ضرورت بازنگری در بودجه ۹۶ آذربایجان شرقی/کاهش ۱۸٫۵ درصدی اعتبارهای مالی استان در بودجه ۹۶

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو خواستار بازنگری در اعتبارهای آذربایجان شرقی در لایجه بودجه سال ۹۶ شد. به گزارش آناج، شهاب الدین بی مقدار در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در بررسی بودجه سال ۹۶ اعتبارهای مالی استان با کاهش ۱۸٫۵ درصدی مواجه شده و باید هرچه سریع تر برای این موضوع چاره اندیشی

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو خواستار بازنگری در اعتبارهای آذربایجان شرقی در لایجه بودجه سال ۹۶ شد.

به گزارش آناج، شهاب الدین بی مقدار در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در بررسی بودجه سال ۹۶ اعتبارهای مالی استان با کاهش ۱۸٫۵ درصدی مواجه شده و باید هرچه سریع تر برای این موضوع چاره اندیشی شود.

وی اظهار کرد: این کاهش اعتبارها در صورتی است که در مقابل سهم مالیاتی استان آذربایجان شرقی با افزایش ۱۳٫۹درصد روبرو بوده و تناسبی بین کاهش اعتبارها و افزایش سهم مالیاتی نیز وجود ندارد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو، با اشاره به پیگیری های این موضوع از طریق مراجع مربوطه یادآوری کرد: قبل از ارائه لایحه بودجه طی تماس های تلفنی و حضوری با مسئولان استانی خواستار توجه به موضوع اعتبارهای استانی شده بودم چرا که قبل از ارائه لایحه تغییر آن بسیار راحت تر بود.

بی مقدار، ادامه داد: تغییرات در اعتبارها قبل از تصویب لایحه بودجه امکان پذیر است و باید هرچه سریع تر برای این مهم اقدام لازم انجام شود.

وی بر اتحاد نمایندگان استان در این رابطه تاکید کرد و گفت: درگیر شدن به حواشی و دنبال حاشیه های سیاسی بودن مشکلی از مشکلات مردم را حل نخواهد کرد بلکه باید به صورت منسجم در صدد رفع مشکلات زیربنایی باشیم.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 − 6 =