کد خبر : 3892
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷

ضرورت استحکام وحدت ملی در سال جدید

ضرورت استحکام وحدت ملی در سال جدید

نماینده‌ی ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی بر ضرورت استحکام وحدت ملی در سال جدید تاکید کرد. به گزارش نگاه آذربایجان، آیت الله محسن مجتهد شبستری در پیام فرارسیدن سال جدید، با اشاره به مشکلات اقتصادی و فرهنگی حاکم بر جامعه، اظهار کرد: با مورد اهتمام و عنایت قرار دادن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب می‌توان به موفقیت

نماینده‌ی ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی بر ضرورت استحکام وحدت ملی در سال جدید تاکید کرد.

به گزارش نگاه آذربایجان، آیت الله محسن مجتهد شبستری در پیام فرارسیدن سال جدید، با اشاره به مشکلات اقتصادی و فرهنگی حاکم بر جامعه، اظهار کرد: با مورد اهتمام و عنایت قرار دادن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب می‌توان به موفقیت دست یافت و گام‌های مثبتی در راستای حل این مشکلات برداشت.

وی افزود: مشکلات اقتصادی و فرهنگی از جمله دغدغه‌های اصلی دلسوزان انقلاب است و اگر تمام اقشار به خصوص متولیان فرهنگی کشور توجه خاصی به این عرصه داشته باشند، بخش عمده‌ای از این مشکلات حل می‌شود.

وی تاکید کرد: در سال جدید باید تصمیم به خلوص نیت بگیریم و تمامی اعمال نیز باید برای مردم و جلب رضایت آنان باشد و عمل به وظایف فردی و اجتماعی نیز از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده‌ی ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: امید است با وحدت و هماهنگی روزافزون شاهد موفقیت‌ها و توفیقات در داخل و خارج کشور باشیم؛ اشرار و استعمار با تکیه بر ستون وحدت از بین می‌روند.

وی گفت: گروه‌های تکفیری نیز دنباله‌روی مستکبرین به شمار می‌آیند و در آینده‌ای نه چندان دور، رشادت‌های مدافعان حرم به بار می‌نشیند و به فضل پروردگار شاهد شکوفایی جهان اسلام خواهیم بود.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × چهار =