کد خبر : 5809
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۹:۴۲

صورتجلسه انتخاب شهردار تبریز ۶ امضاء کم دارد/ در صلاحیت هیچ یک از اعضای شورای شهر تبریز جای تردید نیست

صورتجلسه انتخاب شهردار تبریز ۶ امضاء کم دارد/ در صلاحیت هیچ یک از اعضای شورای شهر تبریز جای تردید نیست

فرماندار تبریز گفت: ۶ نفر از اعضای شورا صورتجلسه انتخاب شهردار را امضا نکرده اند و این به معنای آن است که این اعضا در جلسه انتخاب شهردار غایب بوده اند.   به گزارش نگاه، “رحیم شهرتی فر” در خصوص برخی اظهارات درباره نا معتبر بودن مدرک تحصیلی یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز

فرماندار تبریز گفت: ۶ نفر از اعضای شورا صورتجلسه انتخاب شهردار را امضا نکرده اند و این به معنای آن است که این اعضا در جلسه انتخاب شهردار غایب بوده اند.

 

به گزارش نگاه، “رحیم شهرتی فر” در خصوص برخی اظهارات درباره نا معتبر بودن مدرک تحصیلی یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز به خبرنگار «نصر» گفت: نمی دانم این نماینده محترم مجلس چنین اطلاعاتی را از کجا آورده است، اما بررسی مدارک نامزدهای انتخابات شوراها بر عهده هیات اجرایی و نظارت است و این هیات در انجام وظیفه خود اشتباه نکرده است.

وی افزود: در انتخابات شورای شهر تبریز مدارک و صلاحیت ۴۵۰ کاندیدا مورد بررسی و تایید قرار گرفت و بنابرین هیچ گونه مشکلی درباره هیچ کدام از اعضای شورای شهر تبریز وجود ندارد و فکر می کنم چنین اظهاراتی بیشتر بر مبنای رقابت های سیاسی و جناحی مطرح می شود.

فرماندار تبریز اضافه کرد: چنین صحبت هایی اخیراً در شرایط انتخاب شهردار تبریز مطرح شد که واقعا چنین رفتارهایی دور از انصاف و اخلاق است.

شهرتی فر تاکید کرد: وجود هر گونه اشکال در مدارک اعضای شورای شهر که مورد تایید هیات اجرایی و نظارت قرار گرفته است را تکذیب می کنم.

وی در خصوص علت واصل نشدن مصوبه انتخاب شهردار تبریز به فرمانداری گفت: ۶ نفر از اعضای شورا صورتجلسه انتخاب شهردار را امضا نکرده اند و این به معنای آن است که این اعضا در جلسه انتخاب شهردار غایب بوده اند.

فرماندار تبریز افزود: قانون می گوید اعضایی که صورتجلسه را امضا نکنند، غایب محسوب می شوند؛ با این شرایط بالطبع مصوبه ای به فرمانداری واصل نشده است تا اقدامی صورت گیرد.

شهرتی فر تاکید کرد: این مساله محل اشکال قانونی است؛ ما به صورت شفاهی پیگیری کرده ایم و فردا هم به صورت کتبی مساله را پیگیری می کنم و اگر کماکان این وضعیت ادامه پیدا کند اقدامات قانونی در این خصوص انجام می شود.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × سه =