کد خبر : 259
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۴ آذر ۱۳۹۵ - ۹:۳۹

صبای قم و مأموریت غیرممکن در تبریز

صبای قم و مأموریت غیرممکن در تبریز

چه کسی است که برای صبای رده پانزدهمی در تبریز در مصاف با شاگردان قلعه‌نویی شانسی متصور باشد؟ به گزارش نگاه به نقل از تابناک، صبا باید روز جمعه این هفته در تبریز با تراکتورسازی مسابقه دهد. داستان ۲ تیم با شرایطی متفاوت از زمین تا آسمان. صبا پس از نمایش قابل قبول برابر استقلال در

چه کسی است که برای صبای رده پانزدهمی در تبریز در مصاف با شاگردان قلعه‌نویی شانسی متصور باشد؟

به گزارش نگاه به نقل از تابناک، صبا باید روز جمعه این هفته در تبریز با تراکتورسازی مسابقه دهد. داستان ۲ تیم با شرایطی متفاوت از زمین تا آسمان.

صبا پس از نمایش قابل قبول برابر استقلال در جام حذفی و در شرایطی که می‌رفت تا استقلال را از جام حذفی بیرون بیندازد سرانجام در ضربه‌های پنالتی با جام وداع کرد؛ اما تراکتورسازی در همین مرحله راهی دور یک‌چهارم نهایی شد.

با این حال داستان لیگ تفاوت زیادی با جام حذفی دارد. تراکتورسازی در کورس قهرمانی در رقابت با پرسپولیس حتی نمی‌تواند به این فکر کند که در برابر صبا امتیاز از دست بدهد به ویژه این که صبا تیم ماقبل آخر جدول و بازی هم در تبریز است.

گرچه صبا در برابر استقلال نشان داد هرگز حریف دست و پا بسته‌ای نیست و قابلیت دردسر برای هر تیمی را دارد حتی اگر حریف آن تراکتورسازی مدعی باشد.

این دیدار از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۴:۳۰ روز جمعه (۵ آذرماه) برگزار می‌شود.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + سیزده =